Bruker-104685 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ja 2008 blir nok PS3 sitt år. Eg ser ikkje heilt kor mye MS har å by på dette året, PS3 veit eg vil appelere meir til med neste år enn det har gjort i høst. Så eg bare gleder meg eg. 360 sin tur til å støve ned tenker eg Kansje, men jeg ser for meg ganske mangen bra spill til 360 og da, Banjo Kazooie, Lost Odyssey, Fable 2, kansje gears of war 2, ninja gaiden 2, splinter cell conviction og kansje noen fler Men jeg og føler viss MGS4 og Killzone 2 kommer ut en eller annen gang neste år så er det 2 gode spill som er verdt en PS3 alene, spesielt KZ2 som ser imponerende bra ut.. kansje oppfølger til Uncharted, god of war 3, hellige makrell viss god of war 3 hadde plutseligt kommet neste år Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 ps3 er kun ett år gammel....folk har en tendens til å glemme det oppi alt.. gji utviklere ut 2008 før dere gjir ps3en deres til SIMAS...eg tipper salget vil ta av etter GTA IV og killzone2..eg trur faktisk ikkje MGS4 blir den store system selleren som mange trur..sony har også ein del spill dei har nemt lite om enda...eight days, motorstorm2, the getaway..så det er ikkje kun 2 spill dei legger alle korta sine på..ja og final fantasy, GT5 og littlebigplanet.. x360 har også ein del ekslusiver som ikkje er annonsert enda..men eg trur kansje dei blir overskygga av sony sine stor titler til neste år.. men uansett korleis ein vrir og vender på det..GTA IV er den største, mest etterlengta tittelen som kjem til neste år..og den er mulitplatform. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Gleder meg vilt til GTAIV ja Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hvor mange sekunder før at noen sier at GTAIV også kommer på xbox 360? Ja, det kommer så sinnsykt med gode eksklusive til ps3 det neste året, og er meget spent på å se hva Sony har på lur. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 ps3 er kun ett år gammel....folk har en tendens til å glemme det oppi alt.. gji utviklere ut 2008 før dere gjir ps3en deres til SIMAS...eg tipper salget vil ta av etter GTA IV og killzone2..eg trur faktisk ikkje MGS4 blir den store system selleren som mange trur..sony har også ein del spill dei har nemt lite om enda...eight days, motorstorm2, the getaway..så det er ikkje kun 2 spill dei legger alle korta sine på..ja og final fantasy, GT5 og littlebigplanet.. x360 har også ein del ekslusiver som ikkje er annonsert enda..men eg trur kansje dei blir overskygga av sony sine stor titler til neste år.. men uansett korleis ein vrir og vender på det..GTA IV er den største, mest etterlengta tittelen som kjem til neste år..og den er mulitplatform. Ja PS3 er ikke ett år gammel her i Norge da Den kom jo ut 23mars iår, men som sagt tror jeg att 2008 blir ett kongeår Gla jeg har alle 3 azz.. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Hvor mange sekunder før at noen sier at GTAIV også kommer på xbox 360? Ja, det kommer så sinnsykt med gode eksklusive til ps3 det neste året, og er meget spent på å se hva Sony har på lur. Ja, det kommer til 360 , men det er jo greit for dem som har kun en konsoll Ikke tro jeg er en "fanboy" Har faktisk en del forventninger til PS3 neste år uansett hva andre crysispcgrafikkhorene vil si Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Du bryr deg om screenshots og videoklipp, hva da med Killzone 2? Africa? MGS4 er ikke de gode nok? Ps3 er kanskje vansklig å kode for, men det vil komme seg på samme måte som med Ps2, eller kom den også med falske forhåpninger? Hvis du vil spille Crysis med like god grafikk som Uncharted må du ut med mye mer enn 3000 kr. Ingen av titlene du nevner har imponert. Killzone 2 som enda ikke er kommet må se seg slått av spill som allerede er lansert, Africa kommer først til neste år men kunne like gjerne vært kommet ut for lenge siden. MGS4 har heller ikke noe spesielt grafikk. Det eneste med PS3 som får meg til å sperre opp øynene, er faktisk prisen, alt annet er i beste fall middelmådig. Dette er ikke godt nok for en maskin som koster vesentlig mer. Når det nye huset er ferdigbygget i vår flytter jeg dit og kjøper i samme slengen HD-TV og muligens også en PS3 - dersom jeg syntes maskinen er moden nok på det tidspunktet. Akkurat nå så frister ikke maskinen noe særlig. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Tror det kan bli mer kamp neste år enn det har vært i år. Til neste år kjører 2 konkurenter i gang med stortrommene mens den vante ganger setter inn galoppmodusen. Tror det blir mer kamp neste år jeg og tror så langt fra at Sony "får" 2008 servert på et sølvfat. Tror folk fremdeles lever i PS2 dager og tror dette er de dagene. Men ta PS1+PS2 og man får PS3 og vi skriver snart 2008. Sony må rulle ut med gode spill til neste år, ettersom X360 blant annet ruller ut Alan Wake og Fable 2. Ja dere kan si at det høres ut som dårlige spill, men både Remedy og Lionhead er anerkjente studioer som hardcore folket kjenner godt til. Så jeg vil ikke heiset skråsikkerflagget og yalle "PS3 das winner 2008" før vi har kommet til jul neste år. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Nå er det vell ikke bare Sony som må rulle ut, men spillselskapene som lager spillene til Sony. MS ruller vell ikke ut Fable 2? PS3 har LittleBigPlanet, KZ2, MGS 4, Final Fantasy, (God of war 3 plz), GT5 + noen flere. Hva har forresten MS BEKREFTET til 08? Fable og Alan Wake? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Nå er det vell ikke bare Sony som må rulle ut, men spillselskapene som lager spillene til Sony. MS ruller vell ikke ut Fable 2? PS3 har LittleBigPlanet, KZ2, MGS 4, Final Fantasy, (God of war 3 plz), GT5 + noen flere. Hva har forresten MS BEKREFTET til 08? Fable og Alan Wake? God of war 3 ER bekreftet, så no need for parentes - God of war 3 blir det beste spillet i serien Endret 9. desember 2007 av Haansi Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) TGR sier 2009; http://www.worthplaying.com/article.php?si...ead&order=0 "We were recently able to get confirmation for the release of God of War 3. After speaking to the developers at the Video Game Awards, they confirmed with us, that the long assumed date of 2009. The title will support 1080p graphics and will have both sixaxis and rumble support. Unfortunately, we have little more info that we care share with you at this date; however, please check back for updates, as new information comes in. UPDATE: I’ve been told we can name our source. He is the composer for the title, Cris Velasco." Endret 9. desember 2007 av Mala Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Har ikke Alan Wake blitt avlyst a, eller har jeg hørt feil da? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Har ikke Alan Wake blitt avlyst a, eller har jeg hørt feil da? avlyst til ps3, still on for xbox 360 og pc! såvidt jeg vet Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Joda, jeg visste det ikke kom på 360, men tror jeg så på tothegame.com at det var cancelled til alle konsoller... Men det er godt mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 TGR sier 2009; http://www.worthplaying.com/article.php?si...ead&order=0 "We were recently able to get confirmation for the release of God of War 3. After speaking to the developers at the Video Game Awards, they confirmed with us, that the long assumed date of 2009. The title will support 1080p graphics and will have both sixaxis and rumble support. Unfortunately, we have little more info that we care share with you at this date; however, please check back for updates, as new information comes in. UPDATE: I’ve been told we can name our source. He is the composer for the title, Cris Velasco." Ikke før 2009 altså Like greit egentlig, da får vi et SKIKKELIG spill Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 jeg kan vente så lenge på god of war! i og med at 2ern kom iår, men verre med mgs der snake eater kom ut sånn 2005 og man skal vente helt til 2 kvartal 2008, gjør meg deppa:( Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Joda, jeg visste det ikke kom på 360, men tror jeg så på tothegame.com at det var cancelled til alle konsoller... Men det er godt mulig jeg tar feil. Alan Wake er i rute men MGS har skrevet utgivelses avtale med Remedy på dette spillet så PS3 versjonen ble stoppet rett etter det, som forventet kan være. Så det kommer ikke til PS3 og tviler det kommer til PS3 og. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Har du sett hva ps2 er i stand til? Denne er 7-8 år gammel. PS2 med spillet "Black" Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 PS3 har opplevd noe av det samme som PS2. Litt skuffende i starten, men du verden som den knuste alt og alle på markedet etter noen få år. Og vi ser jo at den i dag fortsatt selger som bare det, og spillene som blir laget til PS2 i dag er jo absolutt imponerende! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Tror ikke nødvendigvis at PS3 er vanskelig å utvikle for men at heller handler om at utviklerne må lære seg å skrive kode til den. Når de først kan det så er det ikke'no probblem. Og jeg tror ikke det kommer til å ta så altfor lang tid. Forhåpentligvis, ellers har jeg spylt 3500,- i dass.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå