Rhythm Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Har satt sammen en ny pc nå, og alt ser ut til å fungere som det skal. Det eneste jeg er i tvil om er skjermkortet og dets posisjon i forhold til PCI-åpningene på baksiden av kabinettet. Har et XFX 8800GT kort, og det er litt høyere enn det PCI-porten er, noe som gjør at kabinettets innebygde låsemekanisme ikke funker, ihvertfall får ikke jeg den til å passe inn, men tørr ikke å bruke noe makt heller. PC-en oppfatter at kortet er der, og det står ordentlig i, men siden det ikke sitter fast i PCIåpningen så blir det litt bøyd av mot bakken. Gjør dette noe i forhold til holdbarhet og ytelse eller funker det helt greit at det står litt skjevt? Noen som har gode forslag til å løse det evt? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Vanskelig å visualisere problemet. Prøv å få tatt et bilde og legg det inn i posten din. Ingen ekspansjonskort bør "bøyes" på plass eller sitte skjevt/løst. Og før det kommer en person og sier "Det funker fint hos meg" - det funker kanskje nå, men dersom et uhell skjer (napper ut skjermkabelen ved et uhell, etc), kan komponenter ta skade. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå