ERaZeR_ Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Er det noen som kjenner til feilmeldingskoden A7 og hva den betyr fornoe? jeg får den på ABIT IT7MAX2 hovedkort... den finnes ikke i noen manual eller lignende!? Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Står vel i manualen din det? Lenke til kommentar
ERaZeR_ Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 jeg sa jo at det ikke står i manualen... Lenke til kommentar
rabagast3 Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hei Her er en link til forumet til abit. Der sier de at det er minne feil. Bare sjekk ut linken. Lenke til kommentar
ERaZeR_ Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 så litt på det... det kan være den søppelhaugen ta billig ram jeg kjøpte på komplett... det står DDR2100, men det er sikkert bare "feilmerking".. det er nok egentelig DDR"worthless"0100 egentelig! fu-ck komplett... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 så litt på det... det kan være den søppelhaugen ta billig ram jeg kjøpte på komplett... det står DDR2100, men det er sikkert bare "feilmerking".. det er nok egentelig DDR"worthless"0100 egentelig! fu-ck komplett... Neida er ikke noe galt med komplett, de kan da ikke skjekke alle rambrikkene som de selger for feil, ville i så tillfelle blitt sinnsyk dyre om de hadde gjort det. Men er sikker bare ram brikken(e) som er defekt. At start up I also got A7.Called tech support,they said it (A7) is an memory issue.Try diff. memory or swap ports....It now works perfect.Was my fault ,was not in all the way. Again (A7) was not referenced in manual. http://www.dealtime.com/dealtime2000/Revie...0249919,00.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå