Trippel-T Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Er det noen som har noe erfaringer med lesbiske foreldre? Venner som er lesbiske som har barn eller noe i den duren? Eller kanskje har dere noen lure lenker ang det temaet? Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Ei venninne av meg har to barn, og hun er samboer med ei jente. Jeg har igrunnen ikke spurt så mye om ungene og hvordan de tok det, men jeg tror de fremdeles hadde så åpent sinn at de ikke så på det som noe rart i det hele tatt. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Ingen erfaring her, men jeg kan ikke se noe galt i det. Å være lesbisk er godt akseptert i dag. Homofile foreldre kommer nok verre ut av det. Lenke til kommentar
Trippel-T Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Jeg har ikke fått noe annet enn positive tilbakemeldinger på det. Men barn kan jo mene så mangt har jeg fått erfare. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Morra mi ble lesbisk da jeg var 18. Lenke til kommentar
SSGXD Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Tror nok det å være lesbisk er mer akseptert enn homofil, uavhengig av om man har barn eller ikke. Og det er synd. Synes man skal akseptere folk som de er og deres legning. Man er ikke et dårligere menneske selv om man ikke er hetero. Men legningen har ikke noe å si på hvordan man er som foreldre. Man kan være like gode foreldre uansett. Det viktigste er at barnet har det bra! Endret 2. januar 2008 av SSGXD Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Er jo mange som finner ut i godt voksen alder at de er lesbisk. Jeg tror ikke jeg hadde tatt det kjempebra om min mor hadde plutselig funnet ut at hun var lesbisk. Ikke fordi at hun likte andre kvinner, men hadde nok følt meg ganske lurt i mange år. Men ville nok ikke heller at hun skulle ha forsatt å levd et liv som ikke var henne. Syntes det er bra at folk "kommer ut" selv etter unger og mann. Det beste hadde jo vært om de fant ut av dette tidligere. Men ingen fortjener å leve et liv på en løgn, og aldri være helt lykkelig. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg har en tante som er lesbisk. De har ingen barn, og jeg har aldri sett på det som rart at jeg har to tanter (en av dem "filletante") som bodde sammen. Har rett og slett vokst opp med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå