Gå til innhold

N95 eller iPhone

_dAwn_

Anbefalte innlegg

Kommer til å kjøpe en av disse telefonene, men det som avgjør det er glasset som er brukt i displayet. Er det kun iPhone som kan skryte av et ripefritt display, eller er displayet på n95 ripefritt? Er ene alene dette som avgjør valget mitt. Har problemer med at telefonene blir oppripet. Og gidde ikke ha telefonen i en slik "homo" taske. :whistle:

Eventuelt er det andre forslag til telefon med ripefritt display?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke hatt noen av de, men jeg kan skrive under på at iPhone i alle fall tåler mer enn de fleste. En snekker jeg kjenner hadde den med opp i et stilasje hvorpå han klarte å miste mobilen fra 3 meters høyde. Den landet face down i en grusbakke, skled sikkert 20-30 meter med glasset ned i grusen og hva gir du meg!? Ikke en ENESTE ripe i hele glasset! Det glasset er faktisk bokstavelig talt ripefritt. Ialle fall i hverdagsbruk.

Lenke til kommentar

hehe...klaster du en trekloss ned fra 30 meter så skjer vel heller ikke så mye ;-)

N95 er nok en så stor favoritt her at jeg ikke helt skjønner hvorfor disse 2 må blandes sammen

Er vel ikke annet en tull og tøys med med iphone telefonen. Heldigvis flopper den i england nå slik at de i det minste kan sette seg ned å lage en skikkelig iphone istedetfor den "hjernedøde" treklossen som er lansert

Lenke til kommentar
Fordi den flopper i England så er det ikke demed sagt det er en møkka mobil, grunnen til du kan si noe sånt er vel du i bunn og grunn ikke liker apple uansett hva de ville kommet med

Hadde apple kommet med en god ferdigutviklet telefon så hadde jeg kjøpt den.

Denne bringer ikke annet en problemer med seg

Selv om jeg har solgt min n95 så hadde jeg heller gått tilbake til den kontra kjøpt en IPhone i dag

Lenke til kommentar

Jeg kan bekrefte at iphone har ripefritt display.

Kjøpte min iphone for en måned siden, og er veldig fornøyd.

Har hatt rund 30 telefoner og må si at iphone er den jeg har vært mest fornøyd med. Nokia har kanskje mange funksjoner og bra kamera og det der, men kvaliteten er elendig.

Har rundt 50 ekstra programmer på iphonen, den har jo ikke noe bra kamera, men hvis jeg skal ta bilder, tar jeg de med et digital kamera eller en speilrefleks. Kommer sikkert til å få mange komentarer på det jeg skriver, men dette er min mening.

Lenke til kommentar

Jeg bruker begge nå. Har både N95 og iPhone. Jeg er meget fornøyd med begge. Telefonene er jo totalt forskjellige. N95 er jo en mye bedre telefon ren teknisk med meget bra kamera, 3G osv. Men jeg synes iPhonen er en sprekere telefon med en mye bedre skjerm, bedre musikk/film (via iTunes) løsning osv. Men måtte jeg velge en av de hadde jeg gått for N95.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...