Suncurtain Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 kjøpte billett i dag tidlig, noen andre som skal dit? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Fint om du kunne legge til litt mer informasjon i første post Hvor er den, hva slags sanger skal de spille og gjerne hvor mye billetten koster. Kan jo google det frem, men det er greit med litt utfyllende førsteposter Jeg har ikke hørt så mye av The Police. Every Breath you take er jo fin, da. Det jeg har hørt, liker jeg ENDRET: Valle Hovin 11. juni klokken 17:00. 650 kroner/billett. Tviler på at det blir noe for min del. Tror ikke jeg får med meg noen, og dessuten skal jeg på Iron Maiden også. Goscinny Endret 27. november 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Må vel nesten se dem når de er i norge, men prisen var stiv. Halvparten av Roskilde billettten for en korsert! Jaja det er jo Norge da i tillegg til at bandet skal ha slitt. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Bestilt. Blir en fin mimrestund på Valle. Får bare håpe de ikke begynner å krangle i løpet av vinteren/våren. Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Det er dyrt ja, men bare for ett år siden hadde jeg aldri trodd det skulle bli aktuelt å få sett dem live, så dette var moro. Blir vel ikke like intense konserter som på tidlig 80-tall, men sikkert en fin mimrestund ja (til midten av 90-tallet da jeg oppdaget The Police :!: ) Forresten tar vel Valle Hovin 40,000. Tror vel neppe The Police selger så mye. Endret 4. desember 2007 av jonarvid Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Da ligger billetten min trykt hjemme Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jøss, trykker du dine egne billetter? Smart Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 jaja, mye billigere! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jøss, trykker du dine egne billetter? Smart Præhæ :!: Lenke til kommentar
Xyril Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Er det framleis billettar tilgjengeleg? Ser slett ikkje vekk ifrå at The Police seljer ut Valle Hovin. Eg skal iallfall viss eg får tak i billettar. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Fortsatt ledige plasser, ja. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 «The Police» avlyser Norges-konsert Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hahah. Viser litt hvor mye Norge betyr for artistene ute i verden når den eneste konserten de avlyser er Oslo, for å heller spille andre steder. Regner med det var et veldig dårlig billettsalg som også lå bak. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hahah.... Ikke moro, syns jeg. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Selvfølgelig er det ikke moro, jeg kunne selv tenkt meg å sett Police, men jeg må nesten bare le av hvordan Oslo-konserten er den eneste som blir kansellert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå