balaba6 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 vil dere anbefale meg å kjøpe en lcd flatskjerm til pc skjerm..jeg er usikker.. 1. er de dårligere sånn grafikk messig?? 2. hva koster en slik skjerm( tenker på 19-22 tommer?? håper noen kan hjelpe meg ?? Lenke til kommentar
564215 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hva er vitsen med å kjøpe en 19" eller 20" LCD Tv som pc-skjerm, når du kan få en vanlig 19"/20" til en mye rimeligere pris? Lenke til kommentar
balaba6 Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 syns det ser mye fetere ut(( kun derfor+ at jeg får tv da Lenke til kommentar
564215 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Fant en del rimelige skjermer her. Fra 17" og opp over, sortert etter pris. Link Lenke til kommentar
balaba6 Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 ok skal skjekke disse:D Lenke til kommentar
Innos Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Kjøp en vanlig pc-skjerm og en tv-tuner din tulling. =p Lenke til kommentar
thomaszito91 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 PC skjermer har som regel mye bedre oppløsning i forhold til billig tv, så velg pcskjerm du, så kan du heller kjøpe tv tuner i tilleg som innos sier... Lenke til kommentar
simmyt Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 vil dere anbefale meg å kjøpe en lcd flatskjerm til pc skjerm..jeg er usikker.. ja hvorfor ikke. de har jo som regel hdmi, dette er det nesten bare dyrere monitorer som har. du kan dermed koble til fremtidens avspillere. du får innebygde høytalere, og et design som er spiselig for stue/kjøkken. perfekt som kjøkkentv i fremtiden etter at du kjøper en skikkelig tv. en lcd har jo så lang levetid at du rekker å gifte deg, få unger, og bli skilt flere ganger før den tar kvelden. 1. er de dårligere sånn grafikk messig?? nei så lenge du kjøper en med ok oppløsning, kontrast, lysstyrke etc. så går det greit.. dvs alt over 1366x768 piksler er ok. sjekk noen tester på nettet for å se at betraktningsvinkelen ikke er katastrofalt dårlig. jeg ville prioritert lysstyrke, siden dette er en type tv som du gjerne vil bruke i omgivelser med mye lys. 2. hva koster en slik skjerm( tenker på 19-22 tommer?? hvorfor så liten, med feks "hd ready" oppløsning er feks 24" en helt ok størrelse på litt avstand. apples geniale imac har jo feks 24". jeg ser feks fra https://prisguiden.no/vis_kategori.php?c...mp;submit=S%F8k at du får div jallamerker i 22" ned i 3-4000. Lenke til kommentar
balaba6 Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 jeg så denne videoen på youtube: den skjermen er sykt deilig http://youtube.com/watch?v=FwXTmH4CmDY Lenke til kommentar
Innos Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Er forresten ikke tv som pc-skjerm i sin helhet jeg fraråder deg, men å gjøre det når det er snakk om bittesmå tver. Bruker selv en 32" Tatung som pc-skjerm, og dette anbefales om du ser mye film/serier, og har plass til en slik tv. Skal du ha noe mindre kan du likesågodt kjøpe en vanlig pc-skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå