ssf Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Gjelder det alle typer filer som bilder, dokumenter og musikk og programfiler, bare programmer, instillinger, spill save games, eller hva. Har null peiling på det, og må gjøre det, men må ta backup hvis det sletter mer enn f.eks programfiler eller instillinger... Håper det var forståelig, noe krunglete skrevet Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Hvis du tar et gjennopprettingspunkt fra en tid tilbake, så vil det du har installert fra gjennopprettingspunktet ble satt til den dagen du stiller 'tiden' tilbake, bli borte. Beklager hvis jeg har misforstått noe. Synes innlegget ditt var litt forvirrende Endret 26. november 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hvis du bruker systemgjenoppretting som følger med windows så beholder du dokumenter, bilder osv. Det er kun programmer, spill og oppdateringer som du har installert som vil endres, samt systemfiler for windows og innstillinger for brukeren din. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hvis jeg husker riktig så er det eneste som virkelig er trygt (på de harddiskene hvor gjenoppretting er aktiv) det som ligger i mine dokumenter. Ting som tekstfiler, musikkfiler osv. burde være trygt uansett hvor det ligger, men alle filer som windows mener er systemfiler (innebærer sikkert alle .exe, .dll og sikkert en hel del andre filtyper) tror jeg skal bli tilbakestilt. Du burde sjekke hvilke harddisker som har systemgjennoppretting aktivert, og da ha det i tankene at alt som tenkelig kan oppfattes som systemfiler på disse diskene ikke ligger trygt, med mindre det ligger under mine dokumenter mappen. Slik tror jeg i allfall det er. Kanskje noen har litt mer spesifikk kjennskap til hvilke filer som blir berørt. Lenke til kommentar
ssf Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Takker for svar alle sammen! Ja, det var forvirrende innlegg fra min side, men jeg fikk svar på det jeg lurte på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå