Amberlamps Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Slett Endret 22. februar 2009 av DSG Lenke til kommentar
ZanZir0 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Sikkert noen som har stjelt mobilen og lagdt den i konvolutt i din postkasse siden han ville ha utbytte av penger fra den mobilen... Ikke rart han ikke vil ta kontakt over "Stemme"... Send inn en anmeldelse hos politiet.... Mitt råd Mvh Anders Gill Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Sikkert noen som har stjelt mobilen og lagdt den i konvolutt i din postkasse siden han ville ha utbytte av penger fra den mobilen... Ikke rart han ikke vil ta kontakt over "Stemme"... Send inn en anmeldelse hos politiet.... Mitt råd Mvh Anders Gill n Endret 22. februar 2009 av DSG Lenke til kommentar
nettii Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Det er en dame som har solgt. Er hvertfall et damenavn. Men hva om hun er døv? Vet at dette høres godtroende ut meg slikt er så stress! du har blidt lurt! mobilane er sikkert stjelt og sperra,so vil hun sikkert tjene noke penga å har garantert lakt ut feil navn også. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Du kan jo sjekke poststempelet for å se om dama faktisk holder til i Vindafjord. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Du kan jo sjekke poststempelet for å se om dama faktisk holder til i Vindafjord. n Endret 22. februar 2009 av DSG Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Fikk du ikke opp ett navn da du forhåndsbetalte de 700 dah? (regner med du gjorde det via nettbank). Hvis du ikke brukte nettbank kan du prøve å legge inn kontonummeret (på nettbanken) å se hva som skjer. Politiet burde i allefall klare å finne det ut. Lurer bare på hvordan du kunne finne på å kjøpe en N82 (som ikke har kommet ut ennå) til 1500,-? Det burde ringe store bjeller på lang vei her... Uannsett: Håper du finner ut av det! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Fikk du ikke opp ett navn da du forhåndsbetalte de 700 dah?(regner med du gjorde det via nettbank). Hvis du ikke brukte nettbank kan du prøve å legge inn kontonummeret (på nettbanken) å se hva som skjer. Politiet burde i allefall klare å finne det ut. Lurer bare på hvordan du kunne finne på å kjøpe en N82 (som ikke har kommet ut ennå) til 1500,-? Det burde ringe store bjeller på lang vei her... Uannsett: Håper du finner ut av det! m Endret 22. februar 2009 av DSG Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Har funnet henne med et annet navn en annen plass. Har heldigvis en annen e-post jeg kan bruke for å prøve å få den ekte adressa hennes. Nå bor hun i/på ODDA. Takk gud for gooooooooooooooooooooooooogle! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Har funnet henne med et annet navn en annen plass. Har heldigvis en annen e-post jeg kan bruke for å prøve å få den ekte adressa hennes. Nå bor hun i/på ODDA. Takk gud for gooooooooooooooooooooooooogle! I Odda ja... Som du sikkert ikkje veit så er det ganske mangen naromane der. Ho ville sikkert ikkje røpe seg vet å snakke med deg Men eg finner ikkje nummeret i gulesider... Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Har funnet henne med et annet navn en annen plass. Har heldigvis en annen e-post jeg kan bruke for å prøve å få den ekte adressa hennes. Nå bor hun i/på ODDA. Takk gud for gooooooooooooooooooooooooogle! I Odda ja... Som du sikkert ikkje veit så er det ganske mangen naromane der. Ho ville sikkert ikkje røpe seg vet å snakke med deg Men eg finner ikkje nummeret i gulesider... Man trenger ikke å ha nummeret der. Men dette er nok lureri! Blir drittforbanna! Blir nok bare en politianmeldelse! Lenke til kommentar
bjalle Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Du får garantert ikke gjort noe med det,man må aldri forhåndsbetale eller kjøpe av folk som ikke gir ut fullt navn og adresse,folk går i fella hver dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå