Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hadde seksuel omgang med en frukt. Feil?

Gjest *Flau*

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg valgte å være anonym på denne siden jeg selv har innsett at det er eksepsjonellt lol.

Jeg hadde forleden seksuell omgang med en frukt. En persimmon faktisk. Det føltes utrolig godt og ganske nær følelsen til en vagina. Er det totalt unormalt å eksprimentere slik som jeg gjorde? Er det moralskt uriktig å a sex med en frukt etc.

Need answers :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde forleden seksuell omgang med en frukt. En persimmon faktisk. Det føltes utrolig godt og ganske nær følelsen til en vagina. Er det totalt unormalt å eksprimentere slik som jeg gjorde? Er det moralskt uriktig å a sex med en frukt etc.

Så lenge du ikke mishandler frukten er det vel okei. Ha-ha. ...hvis Persimmonen er moden, blir det da en PILF? LOL! :D

Neida, fra spøk til alvor: bare kos deg du. Prøv forkjellige frukter, så du ikke blir altfor følelsesmessig bundet til én frukt. ;)

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
Kos deg du, bare ikke

fortell folk at du hadde sex med en appelsin :blush:

Jepp har fått høre det en stund

..derfor velger du det å fortelle det på et av Norges største forum. Ja!

Driter vel i om dere vet det, ingen jeg kjenner som er regga her uansett

Lenke til kommentar

Åh gud. Vel, jeg ser absolutt ingen moralske feil i å ha sex med en frukt (bortsett fra at bibelen sier at du ikke skal la sæd falle til jorden eller noe sånt), og heller ikke behovet for å spørre om det er moralsk feil. Kjennes det godt ut og er lovlig er det som oftest bare å peise på.

Lenke til kommentar
Åh gud. Vel, jeg ser absolutt ingen moralske feil i å ha sex med en frukt (bortsett fra at bibelen sier at du ikke skal la sæd falle til jorden eller noe sånt),

Rent teknisk sett går vel ikke sæden i jorden. Dog er vel neppe denne formen for onani mer fruktbar enn annen form for onani, og faller kanskje inn under samme kategori sånn sett. Så, hva Gud anngår, har nok trådstarter trampet i (frukt)salaten.

Endret av aPantry
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...