Gjest *Flau* Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hei. Jeg valgte å være anonym på denne siden jeg selv har innsett at det er eksepsjonellt lol. Jeg hadde forleden seksuell omgang med en frukt. En persimmon faktisk. Det føltes utrolig godt og ganske nær følelsen til en vagina. Er det totalt unormalt å eksprimentere slik som jeg gjorde? Er det moralskt uriktig å a sex med en frukt etc. Need answers Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Kos deg du, bare ikke gjør denne feilen. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Kos deg du, bare ikke fortell folk at du hadde sex med en appelsin Jepp har fått høre det en stund Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Om du skal eksperimentere med frukt er det bare en regel som gjelder: "Stikk din inn i den, ikke den inn i deg". Ellers, have fun Endret 26. november 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Kos deg du, bare ikke fortell folk at du hadde sex med en appelsin Jepp har fått høre det en stund ..derfor velger du det å fortelle det på et av Norges største forum. Ja! Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Jeg hadde forleden seksuell omgang med en frukt. En persimmon faktisk. Det føltes utrolig godt og ganske nær følelsen til en vagina. Er det totalt unormalt å eksprimentere slik som jeg gjorde? Er det moralskt uriktig å a sex med en frukt etc. Så lenge du ikke mishandler frukten er det vel okei. Ha-ha. ...hvis Persimmonen er moden, blir det da en PILF? LOL! Neida, fra spøk til alvor: bare kos deg du. Prøv forkjellige frukter, så du ikke blir altfor følelsesmessig bundet til én frukt. Endret 26. november 2007 av Prognatus Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Kos deg du, bare ikke fortell folk at du hadde sex med en appelsin Jepp har fått høre det en stund ..derfor velger du det å fortelle det på et av Norges største forum. Ja! Driter vel i om dere vet det, ingen jeg kjenner som er regga her uansett Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Driter vel i om dere vet det, ingen jeg kjenner som er regga her uansett Det er det vi vil at du skal tro Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Hadde du på deg kondom? Og var persimmon med på det? Eller var det mer som et overgrep? Endret 26. november 2007 av Gautegutten Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hadde du på deg kondom? Og var persimmon med på det? Eller var det mer som et overgrep?Per Simon sier aldri nei Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Åh gud. Vel, jeg ser absolutt ingen moralske feil i å ha sex med en frukt (bortsett fra at bibelen sier at du ikke skal la sæd falle til jorden eller noe sånt), og heller ikke behovet for å spørre om det er moralsk feil. Kjennes det godt ut og er lovlig er det som oftest bare å peise på. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (bortsett fra at bibelen sier at du ikke skal la sæd falle til jorden eller noe sånt) Det var Onan det. Han ble tatt på fersken av ingen mindre enn Gud mens han... vel... onanerte. Gud mente at det var synd og at han heller skulle sprute i fitta til kona. Eller noe sånt. Lenke til kommentar
IceHeim Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 I konen til hans bror faktisk, om vi skal ta infoen fra Schaus 7 dødssynder på alvor. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Åh gud. Vel, jeg ser absolutt ingen moralske feil i å ha sex med en frukt (bortsett fra at bibelen sier at du ikke skal la sæd falle til jorden eller noe sånt), Rent teknisk sett går vel ikke sæden i jorden. Dog er vel neppe denne formen for onani mer fruktbar enn annen form for onani, og faller kanskje inn under samme kategori sånn sett. Så, hva Gud anngår, har nok trådstarter trampet i (frukt)salaten. Endret 27. november 2007 av aPantry Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Onan hoppet forresten av i svingen i stedet for å befrukte henne, han onanerte ikke. Så hvorfor onani er blitt oppkalt etter ham aner jeg ikke. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (bortsett fra at bibelen sier at du ikke skal la sæd falle til jorden eller noe sånt) Det var Onan det. De var vel redde for at det skulle begynne å vokse babyer opp av jorda Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Og folk lurer på hvorfor jeg ikke spiser frukt? Kos deg med frukten men for gud's skyld, være klok, kast den etterpå! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det er da bare normal hygiene. Hva skulle han ellers gjort? Pusset fint av den og lagt den tilbake? Spist den? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Og folk lurer på hvorfor jeg ikke spiser frukt? Kos deg med frukten men for gud's skyld, være klok, kast den etterpå! why? Er vel bare positivt at frukten inneholder proteiner i tillegg til alle vitaminene? Endret 27. november 2007 av Sangesland Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det sier litt om hvor syk verden har blitt når folk i hele tatt må vurdere om de har gjort noe umoralsk hvis de puler en frukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg