Kleif Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Tenkte mer i disse baner: Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Du fant det styggeste bildet også da ^^ Vakkert imo: Satan hvor svær . Kleif sin var mye bedre . Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Ja, det er jo både trendy og fresht med sånne minihøl nå for tia. Nesten så jeg tenker på å vide ut til 16-18mm bare på trass. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Satan hvor svær . Kleif sin var mye bedre . Syntes man må ha litt størrelse for at det skal bli skikkelig pent. Jeg skulle egentlig bare ha 16 mm, men syntes det ble for lite. Nå har jeg 25 mm, og skal gå opp til 28 eller 30 etterhvert. Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Hvor stort hull kan man starte med ved bruk av nål? Vil et hull på 4 mm kunne gro helt igjen, og har metoden man lager hullet/utvider på noe å si i forhold til dette? Skal prøve å få tatt dette nå. Noen som kan anbefale et studio i Trondheim? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Satan hvor svær . Kleif sin var mye bedre . Syntes man må ha litt størrelse for at det skal bli skikkelig pent. Jeg skulle egentlig bare ha 16 mm, men syntes det ble for lite. Nå har jeg 25 mm, og skal gå opp til 28 eller 30 etterhvert. Jeg må ærlig si at jeg ikke takler folk som har skikkelig svære Plugger. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Fordommer, hurra. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Fordommer, hurra. Misforstå meg rett. Det jeg mente var at jeg ikke synes det er noe fint i det hele tatt og synes egentlig det bare er ekkelt. Er ikke sånn at jeg mener alle er noen idioter eller lignende. Synes det bare er ekkelt. Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Hvor stort hull kan man starte med ved bruk av nål? Vil et hull på 4 mm kunne gro helt igjen, og har metoden man lager hullet/utvider på noe å si i forhold til dette? Skal prøve å få tatt dette nå. Noen som kan anbefale et studio i Trondheim? Kan noen svare på dette? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 Du kan hvertfall starte med 4 mm, det vil garantert gro igjen. Skjærer du kan du starte mye høyere. Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 knall! Stilig nick forresten Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 23. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) **slettet. Endret 23. januar 2008 av Flurry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå