Tommsern92 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hei, jeg sitter på en Razer Diamonback som har litt problemer. Det som skjer er at når jeg for eksempel spiller Counter Strike Source så blir den helt uten videre koblet ut fra USB og inn igjen automatisk. Når jeg sitter helt vanlig i Windows er det ingen problemer. Noen som vet hva problemet kan være? Takker for raskt svar Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Den har begynt å få litt små problemer i vista nå.... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Avinstallere/isntallere drivere, for eksempel? Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Jeg prøvde nå nettopp men den er dårlig enda... Jeg lurer litt på om det kan være noe galt med ledningen fordi at hver musa ikke får kontakt med PC-en kommer det en slik lyd som pleier å komme når du kobler til/fra USBgang Lenke til kommentar
morgus Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Det er et meget stort problem som de musene der har tror jeg, både min og en i klassen min sin har akkurat det samme skjedd med. Vil anbafale deg å kanskje kontakte butikken der du kjøpte den eller Razer selv. Med mindre du kjøper en ny mus da som jeg gjorde Var en meget god mus før det skjedde thou Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Ja,det er en god mus(når den virker).... Får nok bare kjøpe ny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå