Aces Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Sykt.. Han navigerer ved hjelp av ekko Link Endret 26. november 2007 av fredrik Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Merkelig :S Sett den før trur jeg Lenke til kommentar
otis Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg har sett det ja, og jeg synes at det er ganske så stilig. Tenk så praktisk når det er mørkt. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 hehe ja, og ikke trenger han å sitte med hodet mot tv-en engang om han sitter ubehagelig. Men han visste jo til o gmed at det var en søppelbøtte og ikke noe annet rart. SYKT! Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Når han spilte, navigerte han via ekkoen på spillet? Har han lært seg opp selv til dette eller er det noen som driver med slik? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Når han spilte, navigerte han via ekkoen på spillet? Har han lært seg opp selv til dette eller er det noen som driver med slik? Han hørte på lydene på spillet. For hvert slag har en spesiell lyd. Tror han må ha lært seg det selv, for har aldri hørt om noen andre som kan det. Kul mamma btw:) Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Utrolig stilig. Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Var sånn dokumentar om dette i går, det er den du hinter til sant? Så ikke hele.. Begynte han med stokk til slutt? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Tenk så praktisk når det er mørkt. Hehehe, artig. Tenk så praktisk det ville vært å være blind i mørket! Men han visste jo til o gmed at det var en søppelbøtte og ikke noe annet rart. SYKT! Kanskje han luktet, da? Endret 26. november 2007 av Lande Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Var sånn dokumentar om dette i går, det er den du hinter til sant? Så ikke hele.. Begynte han med stokk til slutt? Nei, han nektet for at han trengte stokk. Men de mente at han til slutt ville begynne å bruke stokk, da da den har sine fordeler. Han kan for eksempel ikke ekko-lokalisere hull i bakken, så han kan lett falle ned i et hull. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) ja så den helt sykt han er rene deardevil! Endret 26. november 2007 av carlgutt Lenke til kommentar
Aces Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Nei, han nektet for at han trengte stokk. Men de mente at han til slutt ville begynne å bruke stokk, da da den har sine fordeler. Han kan for eksempel ikke ekko-lokalisere hull i bakken, så han kan lett falle ned i et hull. Var det ikke det han var så imot da? At han måtte begynne med stokk... Jeg synes det var så kult at han greide seg uten jeg:) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Han var dyktig. Jeg ble imponert. Han må ha en utrolig sterk hørsel for å klare å skille forskjell på slagene i et videospill. Det klarer ikke jeg Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 ha..dette er ingen ting jeg kan klare i blinde..Spiller gh3 med ryggen til... så dette i går d er helt sykt Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Så på det igår .. Han er god til å navigere ihvertfall Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Tviler på den. Så en dokumentar om mange andre som bruker denne metoden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå