vegesim Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Hei alle xbox fans henger ikke helt med i alle svingene her. For.. jeg skal trolig kjøpe meg xbox360 Pro med HDMI kabel, men er det sånn at den støtter 1080p? Jeg har heller ikke den beste tv'en nå, men skal vel innvistere en ny etter vært! Takker så mye Endret 27. november 2007 av vegesim Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jepp, den støtter 1080p både via hdmi og vga kabel Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Komponent og VGA støtter også 1080p, men skal du ha deg en 360 pro, så er det like greit å bruke hdmi. Eneste ulempen med hdmi er om du skal ha lyden til en forsterker med optisk eller phono kabel. Da må du nemlig ha en ekstra plugg (denne) og den følger ikke med i pakka. Har du derimot en forsterker med hdmi inn- og utgang, så er hdmi en gave fra himmelen. Lenke til kommentar
GamerForLife Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Komponent og VGA støtter også 1080p, men skal du ha deg en 360 pro, så er det like greit å bruke hdmi.Eneste ulempen med hdmi er om du skal ha lyden til en forsterker med optisk eller phono kabel. Da må du nemlig ha en ekstra plugg (denne) og den følger ikke med i pakka. Har du derimot en forsterker med hdmi inn- og utgang, så er hdmi en gave fra himmelen. Fikk meg Elite igår, og da fulgte denne pluggen med... Vet ikke om det er noe MS har begynt å gjøre nå, eller om den kanskje ikke skal følge med i Pro-pakken. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Fikk meg Elite igår, og da fulgte denne pluggen med... Vet ikke om det er noe MS har begynt å gjøre nå, eller om den kanskje ikke skal følge med i Pro-pakken. Den følger med i Elite pakken, men ikke i Pro pakken. Hvorfor de har gjort det sånn aner jeg ikke. De føler kanskje det gjør den enda mer "Elite"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå