Strofe Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Nederland Skottland Norge Island Makedonia Folk snakker om en heldig trekning, men jeg vet ikke helt. Først og fremst synes jeg vi er uheldige osm havner i gruppa med kun 5 lag. Vi går glipp av to kamper mot "walkover-motstand", som kunne slått positivt ut på FIFA-rankingen. I tillegg er Skottland kanskje det verste laget (sammen med England) vi kunne trukket fra nivå 2. De har en tøff spillestil som passer Norge dårlig. Nederland fra nivå 1 var noe av det bedre vi kunne få der, men sannsynligvis blir de for tøffe. Jeg er ikke superoptimist, og regner sjansen for en topp 2 plassering som 40%. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Jeg har troen på Norge her, men kanskje ikke mot Nederland. Men tror vi kan klare det meste mot skottland. Endret 26. november 2007 av Schjellin Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 For å klare det "MÅ" vi slå Makedonia borte og hjemme det samme gjleder mot Island, tar vi poeng fra Skottland i begge kampene er mye gjort tror jeg, men vi bør helst slå Nederland hjemme, gjøre vi det kan vi vinne gruppa. Uansett, vi må fokusere på å slå Skottland i begge oppgjørende, fordi de er vår klart tøffeste motstander om 2 plassen, samtidig kan Skottland vinne gruppa, de viste i EM kvalikken at de ikke er noen kaste ball selv mot de store lagene Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Er det bare gruppe 1eren som går videre og 2ern til playoffs? Uansett ser det ut som en helt grei gruppe. Lenke til kommentar
Strofe Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Vinneren går direkte til VM, mens toerne (bortsett fra dårligste toer) spiller play-off. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det kunne gått mye verre, er fornøyd jeg. Det finnes alltid en sjans og et håp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå