Gå til innhold

Norges trekning til VM-kvaliken

Strofe

Anbefalte innlegg

Nederland

Skottland

Norge

Island

Makedonia

Folk snakker om en heldig trekning, men jeg vet ikke helt. Først og fremst synes jeg vi er uheldige osm havner i gruppa med kun 5 lag. Vi går glipp av to kamper mot "walkover-motstand", som kunne slått positivt ut på FIFA-rankingen. I tillegg er Skottland kanskje det verste laget (sammen med England) vi kunne trukket fra nivå 2. De har en tøff spillestil som passer Norge dårlig. Nederland fra nivå 1 var noe av det bedre vi kunne få der, men sannsynligvis blir de for tøffe. Jeg er ikke superoptimist, og regner sjansen for en topp 2 plassering som 40%.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å klare det "MÅ" vi slå Makedonia borte og hjemme det samme gjleder mot Island, tar vi poeng fra Skottland i begge kampene er mye gjort tror jeg, men vi bør helst slå Nederland hjemme, gjøre vi det kan vi vinne gruppa.

Uansett, vi må fokusere på å slå Skottland i begge oppgjørende, fordi de er vår klart tøffeste motstander om 2 plassen, samtidig kan Skottland vinne gruppa, de viste i EM kvalikken at de ikke er noen kaste ball selv mot de store lagene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...