Toast Is Pimp! Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) If you believe what you see on TV, women are inscrutable, conniving, hysterical and apt to change their minds without reason or warning. True or false? Jeg tenkte denne var ganske så artig. Surfet litt på HowStuffWorks.com Og fant denne artikkelen (se link). Måtte le! Neste blir vell om mannfolk If you believe what you see on TV, women are inscrutable, conniving, hysterical and apt to change their minds without reason or warning. Some women's magazines perpetuate these stereotypes by offering advice on how to entrap men or keep them guessing. And some of the basic differences between men and women can seem a little confusing, depending on your point of view. So it's not surprising that one of the most requested articles in the history of HowStuffWorks is "How Women Work." Håper de har tatt med i artikkelen hvordan man skal stimmulere kvinnfolk og få de i seng, men det gjorde de ikke. Informativ artikkel jeg synes at jeg ser litt humor i. Men dere blir vell till og slakte dette emnet som bare faen regner jeg med. Men poster det i håp i forståelse. Somsakt: Lettere og får forgivelse enn tillatelse. Endret 26. november 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
Grasulf Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Letter å få TILgivelse din ubegripelige dumme tulling. Jeg er så drittlei sånn som dette. Neida likte siden jeg. (ikke noe galt med litt skriveleif heller) Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Problemer med FF i Linux. Små skrift. Må øke skriftstørrelsen etter endring av side eller ny fane. Irriterende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå