Soulwax Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Slakt meg. Endret 26. november 2007 av TSM-21 Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Hadde vært enklere å slakte deg hvis vi hadde et bilde.. Endret 26. november 2007 av PerArneN Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Hehe, lastet opp en litt stor versjon. Sett i gang å slakt Lenke til kommentar
GibsonLesPaul Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hehe Jeg synes bildet var veldig pent, fikk en dramatisk følelse. Hvordan har du redigert det? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Det ser skjevt ut? Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Brukt curves, litt saturation og kontrast, samt mørket det litt. Juliess: Tror vel dette kommer av at det er tatt litt fra siden. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Dette var jo råtøft Eneste som trekker ned er utbrent himmel, tar voldsomt med oppmerksomhet dessverre.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Tøft bilde. Fontenen i venstre hjørne irriterer meg. Savner også litt mer luft i bunnen. Folkene og campingvognene kunne jeg også vært foruten, men det er det vel lite og gjøre med. Alt i alt et tøft bilde. Lenke til kommentar
marekz Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Minner litt om Det Hvite Hus i filmen "Independence Day"... Man venter på at noe skal komme fra himmelen, liksom... Bra etterarbeid, fint motiv, men kanskje ikke så realistisk? Hadde kanskje vært enda mer dramatisk om det var folketomt i gatene. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Bra etterarbeid, fint motiv, men kanskje ikke så realistisk? Hadde kanskje vært enda mer dramatisk om det var folketomt i gatene. Enig her.. Men personlig klarte jeg ikke å få blikket bort fra den flekken oppe til høyre på himmelen (brikke eller linsestøv?). Den må klones bort. Dernerst ville jeg, som skrevet tidligere, rettet opp bildet. I tillegg ville jeg beskjært litt i venstre kant og fått bort fontenen (eller den røykliknende forstyrrelsen der). Ellers et flott bilde og passe desaturert for en "dyster ID4-stemning" Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Takk for kommentarer. Ser at fontenen ligger litt i veien nå i ettertid. Bikeridr: Prikken er nok en liten fugl, men kan se at det er et irretasjonsmoment for en del. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Var ikke gale dette bildet her.. Bakken er skjev, vet ikke om jeg liker det eller ikke! Men du har i alle fall klart å lage en dramatisk stemning i bildet, så ja dette er vel et bilde til å ta vare på.. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Tror det ville gjort seg med litt S/H. Mere kontraster i himmelen, og huset. Lyse opp selvehuset litt. Rette opp huset så mye du klarer =) Men var helt ok slik også, men litt snapshotish enda =) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Er ikke enig i at det må rettes på. Her er det ingen fallende linjer som ser unaturlig ut. Her er det bare et litt skrått perspektiv, slik vi ser det med våre egne øyne. Det har blitt valgt en vinkel av forskjellige årsaker, og jeg synes resultatet er helt greit. Litt vel i det dramatiske hjørnet, men fint gjennomført. Selv den digre rammen er nesten godkjent. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Stilig bilete, men eg ville ha prøvd å få gjort sjølve bygningen lysare, for å stå i betre kontrast til den dramatiske himmelen bak. Perspektivet og utsnittet er lekkert i mine auge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå