Gå til innhold

Ny gaming pc rundt 20-23k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BTW: det der med SLI sertifisering, det er muligheter for at et X38 Chipsett får dette etterhvert....

Ihvertfall sies det at det er en slik driver ute, vet ikke dette, men folk sier ihvertfall det, men dette skal dog være utrolig ustabilt og dårlig....

men tror det kommer....

Lenke til kommentar

nja.. er ikke helt sikker gitt, det Nvidia kabinettet får god omtale, og det har mange 120mm vifter i seg=)

* stylish streamlined aluminum design

* brilliant ATX/BTX dual compatibility mechanism

* special side fan bracket

* total support of up to nine 120mm fans

* NVIDIA branding and colors on the front and sides

står det om NVidia kabinettet , og vil si at 9 120mm fans, det er jævelig mye =O blir jo reine noravinden inne i PC-en da=)

har prøvd og laste opp et bilde av kabinettet og, der du ser at side døra er åpen, og det skjuler seg en helvettes stilig rekke med vifter på den =D

post-124683-1196111046_thumb.jpg

Endret av lunnr
Lenke til kommentar
Men ikke velg slike Crapy 680 SLi hovedkort. Pratet litt med stoolman, han bekreftet dette, og fortsetta videre at nVidia ikke kunne følge med Intel sine hovedkort når det gjelder stabilitet...

Det eneste Positive med 680 sli er at det er mulig for 2 skjermkort i sli.....

Stoolman er en racer med overklokking og maskinvare, men det kan vel tenkes at han har litt andre krav enn det trådstarter har ;) Skal du sette verdensrekord i klokking så ville jeg også snakket med han.

Men at 680 er dårlige hovedkort er sterkt overdrevet. I så fall må alle anmeldelsene jeg har lest på diverse "tweaks & overclockers" være kjøpt og betalt.

Lenke til kommentar

Jeg mener at hw.no har en test av cpuene q6600 og e6850 stemmer ikke det? Der mener jeg at q6600 scorte best på programmer o.l, mens e6850 scorte best på spill. Ikke skyt meg hvis jeg tar feil, men mener at jeg har lest noe slikt. Selv om q6600 ikke best på spill akkurat nå betyr jo ikke det at den ikke blir det i framtiden når flere spill begynner å få støtte for quad.

Visst du ikke vil ha ett jalla kabinett, så kan du jo se på Lian Li kabinetter f.eks.

Skal du ha 4 gig med ram ville jeg ha gått for 64 bits versjonen av xp eller vista hva enn du måtte kjøre.

Om jeg ville ha hatt ett Ultra eller to GT kort er jeg usikker om. Men tror jeg til syvende og sist ville ha landet på GT kortene. Hvorfor kan jeg ikke si, har bare en følelse om det :hmm:

EDIT: Her er den testen gidder ikke å lese den om igjen for å se om jeg har rett eller ikke

Endret av Lolliken
Lenke til kommentar
yep, vurderer dette kabinettet nå http://www.hardware.no/nyheter//cooler_mas...li-bolgen/33805

det er SLI sertifisert.. nå om det har så mye og si, og det er utrolig stilig syns nå jeg=) tror jeg går for det kabinettet gitt:)

det selges ikke mer? finner det ihvertfall ikke i prisguiden..Må nok bare ha vanlig Stacker..

Uansett, SLI-sertifisering er utrolig misbrukt! Akkurat som vista-sertifisert!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...