missvero Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Uff det er sinnsykt vanskelig å velge ny mobil. Fra før har jeg se k800i og den er jeg fornøyd med, men lei av. Har sett meg litt rundt etter PDA, men vil også ha en med et bra kamera. Er det noen som har noen anbefalinger? Lenke til kommentar
-=Nike=- Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hei, Pda & bra kamera så må det bli HTC Tytn II Dyr, men sikkert verdt pengene Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 HTC tytn2 sitt kamera er ikke mye bra... 3 mpixel kamera og filmer i 15 fps.. var ikke særlig imponerende kvalitet på bildene.. Nokia e90 filmer i 30fps og har ett bedre kamera.. knall bra er det ikke.. men er vell bland det beste som du får til en PDA.. dyr er denne telefonen hvertfall.. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg har k810i og den er jeg veldig fornøyd med, anbefaler deg å titte på k850i. Den fikk jeg testet i dag, den var tøff! Lenke til kommentar
missvero Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Tusen takk, skal utforske litt på nettet, Mye penger, så må være sikker.. Er det noen som synest se P1i er bra? Vil veldig gjerne høre meningene deres Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Tusen takk, skal utforske litt på nettet, Mye penger, så må være sikker.. Er det noen som synest se P1i er bra? Vil veldig gjerne høre meningene deres Jeg har en P1i, og er veldig fornøyd med den. Den har også et relativt brukbart kamera (3,2mpx) -pixi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå