kim-roger Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) som sakt så flimler skjermen veldig mye. bryde ikke meg så mye om det i starten, men nå begjyner det å iritere meg veldig mye... noen som vet hva som kan være galt, eller hva jeg kan gjøre? det er en go gammaldags CRT sjerm Compaq MV720 takker for svar Endret 26. november 2007 av kim-roger Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Prøv og skift til en høyere oppdateringshastighet. Kontorlpanel->sjem-> tab med instillinger -> avansert so så tab hvor det står sjerm Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Står skjermen i nærheten av høytalere? Gamle crt skjermer kan forstyrres av høytallere. Hvis ikke prøv å få stilt opp oppdateringsfrekvensen på skjermen den bør være rundt 75-85Hz. Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Står skjermen i nærheten av høytalere? Gamle crt skjermer kan forstyrres av høytallere. Hvis ikke prøv å få stilt opp oppdateringsfrekvensen på skjermen den bør være rundt 75-85Hz. sjermen står i siden av 2 høytalere (har gjort det siden jul aldri vert et problem), men jeg flytta på subben så den kom nermere sjermen.. (bedre lyd der den står nå ) men kan ikke husken om flimringa var der før eller etter jeg flytta subben.... ((( er Logitech Z5400 ))) Lenke til kommentar
Boye Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Er du skikkelig uheldig er det skjermkortet som sliter (been there)....anbefaler at du sjekker CRT skjermen på et annet skjermkort for å helt enkelt finne ut om det er skjerm eller andre elementer Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Sitter jo en rimelig diger magnet i sub'en din... kan jo som du nevner være den. Lenke til kommentar
investor Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 prøv å stille hartz'en sikkert feil innstilling der... Lenke til kommentar
Halsstikkar Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Det er nok skjermkortet som sliter. Skjedde med min 4 år gamle pc for 1 år siden, trudde også de var skjermen, reformaterte, men det var ikke bedre. Testet et annet skjermkort og det fungerte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå