mad_arab Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Jeg ser etter en billig, funksjonell mp3-spiller med plass til minst 16gb. Jeg har ikke fulgt med på dette markedet på lenge, derfor kunne det vært nyttig med noen råd. Når det gjelder størrelse så er det eneste referansepunktet mitt gamle Ipod fra 2003 med harddisk. Den er litt for stor og tung. Jeg vet ikke om dette utelukker harddiskbasert spiller? Jeg trenger ikke noen kjempeliten spiller, men den må være mindre enn den gamle ipoden. Noen tips? Endret 26. november 2007 av mad_arab Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Creative Zen 16GB ? Link Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 SanDisk Sansa View 16GB? Link Anythingbutipod's sammenligningsside av de tre: Link Jeg vurder å kjøpe en av disse ... men hvilken isåfall? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Cowon iAudio 7? Link Ang denne modellen (er kaut på denne selv). Er det meningen at den skal være så sykelig dyr? Lenke til kommentar
SRD Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Cowon iAudio 7? Link Ang denne modellen (er kaut på denne selv). Er det meningen at den skal være så sykelig dyr? Kommer sikkert til å falle i pris når 16 GB spillere blir vanligere. Men den har jo 60 timers batterilevetid, noe som er 3 ganger så mye som mange av konkurrente. Den har jo også den beste lydkvaliteten du finner på portable spillere. Den er også helt uavhengi av OS, og fungerer uten noe programvare, men det finnes også programmer som kan synkroniserers med spilleren. Så den har mange fordeler Men den har dessverre ikke verdens beste kontroller Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jepp, er klar over at den er helt konge, og det er nettopp derfor jeg vurderer den. Tenkte at 16Giga holder til treninga Men som sagt, 2882,- er en for stiv pris for min del. Noen som vet om Cowon skal lansere noe nytt med det første? Var det ikke også snakk om at iRiver skulle lansere noe greier? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Yee-ha! Creative Zen 32GB! Ja, 32GB flashminne! (Diskuter den her.) Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Noen som vet om Cowon skal lansere noe nytt med det første? Var det ikke også snakk om at iRiver skulle lansere noe greier? Cowon Q5W med 40GB eller 60GB kommer straks, men den blir veldig dyr, rundt 5000,- . 5" skjerm, WiFi, Bluetooth, GPRS,EDGE, HSDPA,TV-ut, mulighet for GPS etc ... Lenke til kommentar
SRD Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jepp, er klar over at den er helt konge, og det er nettopp derfor jeg vurderer den.Tenkte at 16Giga holder til treninga Men som sagt, 2882,- er en for stiv pris for min del. Noen som vet om Cowon skal lansere noe nytt med det første? Var det ikke også snakk om at iRiver skulle lansere noe greier? Her får du Cowon iAudio 7 16 GB til 2290 kr Vostok.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Akkurat tråden jeg lette etter. Men etter å ha lest om forskjellige spillere finner jeg alltid så mye mangler og feil. Er jo umulig å finne en som klarer det jeg vil ha av en MP3-spiller. Syns Cowon D2 så veldig bra ut, men den har et veldig tungvindt meny-system og du må trykke mange ganger bare for å skifte en sang. Creative Zen virker også veldig bra, men den mangler skikkelig UMS og har dårlig støtte for minnekort. Cowon iAudio 7 ser også bra ut, men det er også en tungvindt spiller som du må bruke to hender for å navigere. Hadde Creative Zen Stone Plus hatt litt mere minne og lengre batterikapasitet hadde den vært perfekt. Endret 11. desember 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
SRD Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Akkurat tråden jeg lette etter. Men etter å ha lest om forskjellige spillere finner jeg alltid så mye mangler og feil. Er jo umulig å finne en som klarer det jeg vil ha av en MP3-spiller. Syns Cowon D2 så veldig bra ut, men den har et veldig tungvindt meny-system og du må trykke mange ganger bare for å skifte en sang. Creative Zen virker også veldig bra, men den mangler skikkelig UMS og har dårlig støtte for minnekort. Cowon iAudio 7 ser også bra ut, men det er også en tungvindt spiller som du må bruke to hender for å navigere. Hadde Creative Zen Stone Plus hatt litt mere minne og lengre batterikapasitet hadde den vært perfekt. Tror ikke Creative Zen Stone plus kommer til å komme med mer enn 4 GB (det koster rundt 650 i dag). Grunnen er at elektronikken inne spilleren er laget for 512mb, 1 GB, 2 GB og 4 GB. Lenke til kommentar
agjell Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg er også på utkikk etter det samme som trådstarter. Har en iPod Nano G2 8gb men er keen på radio, større skjerm og 16gb. Prisen på iAudio 7 er jo latterlig når begge konkurrentene priser seg 5-700 kr under. Skjermen er jo også bitteliten, noe som gjør den ubrukelig til video, og spilleren er generelt tykk og stygg. Tidlige tester av Sandisk Sansa View har fått dårlige resultater, mulig det er fikset i nyere firmware. Creative Zen syns jeg ser klumpete og stor ut, men jeg har ikke holdt i en enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg er også på utkikk etter det samme som trådstarter. Har en iPod Nano G2 8gb men er keen på radio, større skjerm og 16gb. Prisen på iAudio 7 er jo latterlig når begge konkurrentene priser seg 5-700 kr under. Skjermen er jo også bitteliten, noe som gjør den ubrukelig til video, og spilleren er generelt tykk og stygg. Tidlige tester av Sandisk Sansa View har fått dårlige resultater, mulig det er fikset i nyere firmware. Creative Zen syns jeg ser klumpete og stor ut, men jeg har ikke holdt i en enda. i7 har overlegen lydkvalitet og ikke minst 2-3 ganger batterilevetida... du får det du betaler for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå