iver89 Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hva betyr LOL. Ser det over alt her på forumet og forstår ikke en dritt av hva det skal bety! Har sett ordet fra alle kanter, og er sikker på at det ikke er noen form for "smiley" eller annen ordtegning. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Engelsk=Laughing out loud=norsk=ler ut høy LOL Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 Aha, så det er det det er. Dere kunne jo ha funnet på noe bedre synes jeg. Lenke til kommentar
DCP Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 hvor gammel er du iver? 13-14? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 1989 - 13... Husker den gangen jeg heller ikke visste det... =) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 laugh out loud ler og ler Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg er 13 år ja, mange andre her som også er det. De dere to skulle egentlig bli noe annet, forstår at dere syntes den kanskje var litt teit, i etterkant forstår jeg ikke helt hvorfor jeg la den på. :-? Lenke til kommentar
COMPstomp Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 *rorototfofelolmomao* Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Det er vel ingenting å være flau over det Iver89? De fleste har vel lurt litt på forkortelser en gang, eller hva? Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Hei. Bare for moroskyld. Her har du alle akronymene (forbokstavsforkortelsen) til LOL: LOL Laugh Out Loud LOL Laughing Out Loud LOL Land O' Lakes LOL Language of Literature LOL Last or Least LOL Laughing On Line LOL Lautes Online Lachen (German: Loud Online Laughter) LOL Lawyers on Line LOL Less Of Lip LOL Lewd Obscene Language LOL Life of the Land LOL Limited Operation Life LOL List Of Lights LOL Little Old Lady LOL Live-On-Line LOL Living on Line LOL Load of Laughs LOL Loads of Love LOL Log On Later LOL Longitudinal Output Level LOL Lord Oh Lord LOL Loss of Life (insurance) LOL Loss of Light LOL Loss of Load LOL Loss of Lock LOL Lot of Lamers LOL Lots of Lag (on-line gaming) LOL Lots Of Laughs LOL Lots Of Love LOL Lots Of Luck LOL Love On Line LOL Low Order Language LOL Lower Operating Limit LOL Loyal Orange Lodge LOL Lunatics on Line Rune. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Engelsk=Laughing out loud=norsk=ler ut høyLOL Tror jeg skal begynne med den norske versjonen LUH (ler ut høyt) i steden for oppbrukte LOL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå