drawoh Skrevet 25. september 2001 Del Skrevet 25. september 2001 Helt ny installasjon av w2k og helt ny Plextor 16x, og jeg får Could Not Perfrom EndTrack... Ser at andre sliter med det samme, men jeg finner ingen svar... På forhand takk! :smile: Lenke til kommentar
XAntaresX Skrevet 26. september 2001 Del Skrevet 26. september 2001 Hvilket brenner program bruker du? Har testet en 24X Plextor, som virket ok først når jeg brukte siste versjon av Nero.. som er 5.5.40 Mulig problemet kan ligge der? Lenke til kommentar
Coney Skrevet 26. september 2001 Del Skrevet 26. september 2001 Bruker selv plextor 24x med Nero og clone Ikke hatt noen fil enda. Mulig du burde se om det er noen ny firmware til brenneren din. Lenke til kommentar
drawoh Skrevet 26. september 2001 Forfatter Del Skrevet 26. september 2001 Jeg har nå nyeste firmware på den ene brenneren. Jeg har 2 PC-er, 2 16x plextors og jeg har testet med CDrWIN, Nero og Fireburner. Problemet er det samme! Rare greier... Mistankene mine rettes nå mot ASPI-layer-filen jeg bruker. Får vel forske videre, men gjerne kom med flere innspill! Lenke til kommentar
drawoh Skrevet 26. september 2001 Forfatter Del Skrevet 26. september 2001 http://129.241.151.196 La logg fila der om noen trenger mere info... Lenke til kommentar
Coney Skrevet 26. september 2001 Del Skrevet 26. september 2001 Kan se ut som aspi det er noe feil med ja. Prøv denne linken. ftp://ftp.pirit.com/pub/support/CDR/soft/...PI/aspi4all.zip Lenke til kommentar
drawoh Skrevet 28. september 2001 Forfatter Del Skrevet 28. september 2001 Alt er testet, men jeg finner det ikke ut... :/ Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 12. oktober 2001 Del Skrevet 12. oktober 2001 Lå en write-error der så vidt jeg kunne se, og det kan kanskje tyde på at mediet ditt ikke støtter hastigheten.... Lenke til kommentar
mekanik Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Jepp...kanskje cd-r plata di rett og slett ikke duger? Selv om Plextor stort sett har for vane å takle selv de kjipeste cd-r plater.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå