Gå til innhold

Spelet er ødelagt og ikkje på M$ si bytte liste. Kva gjer eg?


Tafsen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Dessuten kva er fortolighets problemet då? Poenget er jo at eg har betalt for softwaren, ikkje plata. Visst den er ødelagt har eg krav på ny.
Er du helt sikker på at det er slik lisensreglene for spill faktisk er? Uansett så ser jeg ikke hvorfor leverandøren skal gi deg en gratis plate når den har blitt ødelagt mens du har brukt det.

$20 er med dagens kurs ca. 110,- NOK og er da til å dekke produksjon av plate samt frakt- og behandlingskostnader. Synes egentlig ikke dette er så ille som du skal ha det til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg jobber for software firma og vi gir som regel kunden nye disker selv om de er blitt ødelagt av kunde selv eller mistet en eller annen plass. Dette er programvare som koster noen hundrelapper mer enn et spill, men ville si det er i samme kategori. Har du derimot ingen kvittering så kan du slite, men iblant så hender det vi bare spør om et bilde av den ødelgate disken og så sender vi nye (og et bilde kan lett finnes på internett).

 

Derimot har du et gammelt produkt som ikke lages lenger så får du absolutt ingen ny disk, men så skjer jo dette sånn cirka 2-3 år etter at programvaren ble tatt ut av produksjon, så det er nesten på tide med noe nytt uansett da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Ja altså jeg forstår at du har krav på softwaren.

Men når plata de går i stykker etter et halvt år, så er det

neppe plata det er noe galt med for å si det slik.

 

Det at man kanskje må ut med 20 dollar for ei ny plate, er bare fair.

Da betaler du for plata, ikke software, som du mener du har rett på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...