mcgroven Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Filmelskere har endelig fått spillbabyen de har drømt om. En litt rar og slitsom baby, vel og merke. Les mer Lenke til kommentar
ClintN Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Værste rippoff på år, trodde ikke MS ville synke så dypt... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Værste rippoff på år, trodde ikke MS ville synke så dypt... Men uten konkurranse så får vi bare det samme produktet med en annen datostempling. Alltid bra med konkurranse! Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Synes det er glimrende jeg. Jeg har buzz fra før til PS2, men det er som anmelderen skriver, det er noe helsikens rot med de kablene. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hah, her er jeg og anmelder på heelt forskjellig sted ser det ut til. Jeg er enig med alt som står skrevet, men at det skal trekke ned spillet helt til 5/10 er jeg fullstendig uenig i!. Jeg har vel spillt 10-12 omganger av spillet selv, hovedsakelig long play med 3 spillere og jeg elsker scene it. Loading, saving og cutscenes er småirriterende ja, men det ødelegger da ikke gameplayet så totalt? Minimum 7/10 fra min side, kanskje også 8/10. Har forresten også Buzz, alle sammen, og venter spent på Hollywood quiz. Men her i leiligheten er vi mye mer glade for Scene-it.. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Gleder meg bare til Buzz på PS3 jeg, men trådløse kontroller! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Gleder meg bare til Buzz på PS3 jeg, men trådløse kontroller! Jau, eg og Og en haug me spørsmål og online spill til de gangene man e aleine Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 rart dem gikk for ir og ikke bluetooth eller lignende... Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Gleder meg til den dagen $ony fanboys kan holde seg unna en tråd som tross alt handler om Scene IT som kommer på 360. Testet det litt i helga og det virket bra. Ulempen med det var att det var på Engelsk og hvis MS overhodet skal ha noe sjangs mot $onys andeler her må det komme egne språkversjoner men ellers ett brukbart spill Lenke til kommentar
Erikx Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Glimrende at det endelig begynner å komme sosiale partyspill til 360! Noen som vet om butikker i Oslo som selger dette nå? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Gleder meg til den dagen $ony fanboys kan holde seg unna en tråd som tross alt handler om Scene IT som kommer på 360. Testet det litt i helga og det virket bra. Ulempen med det var att det var på Engelsk og hvis MS overhodet skal ha noe sjangs mot $onys andeler her må det komme egne språkversjoner men ellers ett brukbart spill Fanboy$? Forklar meg veldig konkret hvor du får fanboys fra? Endret 26. november 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Værste rippoff på år, trodde ikke MS ville synke så dypt... Ja, tenk å gjøre akkurat som Sony, lage rippoff av spørre konkurranser! :O Krever dette gode filmkunnskaper, eller kan en som kun liker å se på film i ny og ne ha en sjanse? Lenke til kommentar
slash Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) bestemor snubler og deiser over glassbordet. Muligens har jeg sovet litt for lite i natt, men dette er noe av det morsomste jeg noen gang har lest i en gamer.no omtale. Kudos! (Med mine dypeste beklagelser til bestemødre som faktisk har opplevd dette. Gamle folk som fyker gjennom rommet og lander i glassbord er ikke morsomt... ... ... pfffhHAHAHAHAHAHA!) -10 karma. Endret 26. november 2007 av slash Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Scene-it krever en del mer filmkunnskap enn hva Buzz krever av kunnskap, men ikke mer enn at alle kan kose seg med spillet. IR fungerer forresten helt strålende. Så lenge du ikke sikter direkte vekk fra skjermen så er det helt perfekt. Bruker vel også laaangt mindre batteri, og er billigere teknologi. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Gleder meg til den dagen $ony fanboys kan holde seg unna en tråd som tross alt handler om Scene IT som kommer på 360. Testet det litt i helga og det virket bra. Ulempen med det var att det var på Engelsk og hvis MS overhodet skal ha noe sjangs mot $onys andeler her må det komme egne språkversjoner men ellers ett brukbart spill Fanboy$? Forklar meg veldig konkret hvor du får fanboys fra? Hvor jeg har ordet fanboys fra, vell tross alt så handler denne tråden om 360 spillet Scene it, men når du presterer å si sitat "Gleder meg bare til Buzz på PS3 jeg, men trådløse kontroller!". Du blander inn noe som har null relevans til hva tråden handler om, derav slengbemerkningen fanboy. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Lights, Camera, Action... trudde det var action quake 2 dere skriev om... Lenke til kommentar
Amored Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 5/10? Verste jeg har hørt... Lenke til kommentar
pr0nin Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Glimrende at det endelig begynner å komme sosiale partyspill til 360! Noen som vet om butikker i Oslo som selger dette nå? Vi har det inne på Game i parkveien Lenke til kommentar
Woods Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Kjøpte Scene it? for en uke tilbake, tross stor skepsis. Gamer.no har i mine øyne alltid levert troverdige karakterer, men denne gang gikk det virkelig galt. Scene it? er full av gode spørsmål, ekte filmklipp, ekte lydklipp og ekte bilder. Buzz er full av billige kopier, noe jeg mener drar helhetsinntrykket ned. Eneste store minuset med Scene it, er at det kun finnes på engelsk. Blir kanskje litt vanskelig å lansere spillet på norsk da, da alle filmene er fra hollywood og dermed engelske. 8/10 av meg - underholdene! buzz er død. Lenke til kommentar
Jacsterd Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Ripoff!! Akuratt som Lips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg