Gå til innhold

Er dette en bra PC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja det er en bra pc den kan nok kjøre cryisis på max i de fleste oppløsninger lykke til

Korleis i alle dager har du tenkt å få det til??

Folk med myyyye bedre maskiner klarer ikkje det engong...

 

Og bare noke å ha som en liten tommelregel for alle som vil ha ei maskin som skal drive crysis på MAX på alt som er å maxe på: DET FINST PER DAGS DATO INGEN MASKIN SOM KLARER DET!

 

Og da meinar eg uten å være under 20 fps :)

Lenke til kommentar

650W?? hva tror du at du har inni den PC-en din? veldig få pc'r som trenger så mye strøm, med mindre merket er QoolTek eller no annet crappy da. syns den psu-galoppen har kommet litt langt jeg.

 

Når det gjelder PC-en din, så ville jeg satset på et GTkort, som definitivt er bedre enn det du har valgt, og det koster en 1000lapp mindre. Q6600 er ikke så god i spill som folk vil ha det til for øyeblikket, da ingen spill gir noe mer ytelse med 4 kjerner. (jada, Crysis støtter det, men yter ikke mer fordet). Sats på en E6750 og klokk i vei istedet. Sparer du 800kr oxo

 

Og ingen, absolutt ingen drar Crysis på max idag med akseptabel framerate. Ikke engang med GTX ganger to og 4gb ram tror jeg du klarer det. For å klare det må du nok vente til godt utpå nyåret...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...