ftbllftbll Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Litt Vifta på min Toshiba lap top har begynt å bråke mye mer. Noen som vet hvorfor dette har skjedd sånn plutselig, og hvrdan jeg får den til å gå litt roligere? Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Er det noen prosesser som tar opp mye ressurser slik at maskinen går varm? Lenke til kommentar
otis Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Kan jo være noen programvare prosesser som tar mer CPU kraft som igjen fører til mer varme, som igjen fører til økt vifte aktivitet. Men det kan også være at kjølepastaen din er begynt å bli gammel, da leder den varme dårligere også. Eller så kan det være mye støv i kjøleribben for prosessoren. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 På min toshiba så startet den også å gå oftere og bråke mer. Årsaken var veldig naturlig. 100 days playtime i WoW med høy belastning hadde fylt vifta med kaniner og slitt ut kulelageret. 1 uke og 250 kroner senere så var ny vifte på plass og den malte som en katt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå