mhm. Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Er det noen som vet om noen strategispill til PS3? Da mener jeg strategispill i samme sjanger som C&C serien o.l Mener jeg leste om et for en stund siden, men husker ikke hva det het. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 alt jeg vet er bladestorm, du bygger riktignok ikke der da. bare styrer store hærer. Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Er det Tom Clansy? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Så langt fra Tom Clansy som overhodet mulig faktisk. Bortimot. Lenke til kommentar
henky Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 prøvde demoen til bladestorm, og det var nesten det kjedligste spillet jeg har prøvd. army of two går vel under strategy hos vgp. men det samme gjør jo world poker tour^^ Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Så langt fra Tom Clansy som overhodet mulig faktisk. Bortimot. http://gamer.no//nyhet/ps3/ubisoft_offentl...ys_endwar/38732 Var ikke det, men så langt unna kan det da ikke være siden Tom Clansy har laget eller skal lage et strategispill i den sjangeren Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Tror Civilization: Revolution kan bli bra konsoll strategi. Selv om civilization først å fremst hører hjemme på PC-en. Men det hjelper lite nå, spillet kommer først ut til våren. Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 prøvde demoen til bladestorm, og det var nesten det kjedligste spillet jeg har prøvd. army of two går vel under strategy hos vgp. men det samme gjør jo world poker tour^^ Ja, det gjør jo splinter cell og lignende spill også da ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå