iver89 Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hvor kjøper jeg motstandssett? Har sett litt på Clas Ohlson, fant et sett med 500 motstander til 189,- kr men jeg trenger litt mer enn 4,7-10 ohm. Hvis svaret er Elfa så vil jeg gjerne få en beskrivelse av hvordan jeg navigerer meg til de riktige motstandene (synes det var litt mange alternativer under "Motstander/Motstander/", en link til et populært sett hadde vært fint. Lenke til kommentar
_Prime_ Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 hei du...merk deg hva som står: Motstandssett, 0,25W, toleranse 5%. 500 stk sorterte motstand i 54 ulike verdier fra 4,7 ohm - 10 Mohm. Fargekode medfølger. Det vil si 4.7ohm til 10000000ohm tror d skull være nok hva enn du skulle fikse/mekke på Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Mange butikker som selger motstander. Elfa er vell kanskje den mest egnete. Den pakkesu prata på bør nok holde ja, 500stk er nok, bra utvalg i størrelse på dem også Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Har det fra Clas Ohlson jeg.. angerer litt. fordi er jo bare 4 av hver type.. så når jeg f.eks tenger 5 så må jeg bestille fra f.eks Elfa! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 www.elfa.se eller besøk elfa i oslo Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Tusen takk, fikk ikke med meg det at det stod 10 Mohm. Kun fire stykker av hver type er jo egentlig helt greit, så da går jeg for det settet. Lenke til kommentar
alos Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Har det fra Clas Ohlson jeg.. angerer litt. fordi er jo bare 4 av hver type.. så når jeg f.eks tenger 5 så må jeg bestille fra f.eks Elfa! det er jo bare å seriekoble og paralell koble motstandene så kan du få flere motstander av samme verdi. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Har det fra Clas Ohlson jeg.. angerer litt. fordi er jo bare 4 av hver type.. så når jeg f.eks tenger 5 så må jeg bestille fra f.eks Elfa! det er jo bare å seriekoble og paralell koble motstandene så kan du få flere motstander av samme verdi. Joa.. men er lettere å kjøpe "riktige" størrelser! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå