viste19 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hei igjen =) Når jeg bygger pc en min så lurer jeg på om jeg kan bruke samme belter ? er det bedre hastighet på nyere ? Drive 0 drive 1 drive 2 på beltene .. hva er forskjellen ? Takk! Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hva er belter? Er det IDE kabelen du snakker om? Lenke til kommentar
anders_sandvik Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jada, du kan godt bruke de samme beltene, det skal ikke ha noe betydning for overføringshastigheten det, med mindre det er skade på de. Lenke til kommentar
viste19 Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Takk =) Ja det er vell IDE ? sånn belter som kobler alt sammen i PC-en. Ok men det fins 2 forskjellige typer ? store hull på de og små hull ? Hva er forskjellen egentli ? Lenke til kommentar
larswey Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) er vel floppy og ide du snakker om edit, btw litt feilpostet? Endret 26. november 2007 av larswey Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Flyttes til Lagringsmedier. Lenke til kommentar
enl Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det er to varianter av IDE-kablen; 40 og 80 ledere. Kabelen med 80 ledere er vanligst idag, og gir støtte for max overføringshastighet fra disken. Bruker man en 40 leders kabel, en slik som ofte følger med CD/DVD-stasjoner, får man ikke utnyttet moderne harddisker ordentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå