Gå til innhold

Hannspree 37" eller Philips 32"? Vurderer kjøp idag.

Anbefalte innlegg

Philipsen koster ca 5500,-

Philips 32" LCD TV - 32PFL5322 10 - MPX

Hannspreen koster ca 5000,-

Komplett.no - HANNspree 37" LCD-TV Xv37 1366x768,1200:1,8ms,HDMI,HD-Ready

Jeg ser på meg selv som litt kresen mht svartnivå og at bildet skal gli best mulig (ikke hakking). Selvfølgelig generell bildekvalitet. Noe sier meg at Philipsen vil passe meg best, men hadde vært morro med noen tommer ekstra.

Noen som har tester å vise til eventuelt egne erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser på meg selv som litt kresen mht svartnivå og at bildet skal gli best mulig (ikke hakking). Selvfølgelig generell bildekvalitet. Noe sier meg at Philipsen vil passe meg best, men hadde vært morro med noen tommer ekstra.

Hvis du er kresen på sortnivå så burde du ikke kjøpe eldre og billige lcd modeller, da bør du heller kjøpe deg en crt! Sortnivået på lcd tv-er er generelt ikke så bra. Baklyset sørger for det... De nyeste modellene har begynt å bli bedre, men det er langt igjen før de når et akseptabelt nivå. i alle fall i mine øyne. På lcd er sort fremdeles ganske grått og hvis du er filmbuff som digger bra filmbilder så bør du heller vente, eller øke prisen å kjøpe deg en plasma!

Lenke til kommentar

Hvis du er kresen på sortnivå så burde du ikke kjøpe eldre og billige lcd modeller, da bør du heller kjøpe deg en crt! Sortnivået på lcd tv-er er generelt ikke så bra. Baklyset sørger for det... De nyeste modellene har begynt å bli bedre, men det er langt igjen før de når et akseptabelt nivå. i alle fall i mine øyne. På lcd er sort fremdeles ganske grått og hvis du er filmbuff som digger bra filmbilder så bør du heller vente, eller øke prisen å kjøpe deg en plasma!

skulle du allikevel skaffe deg en lcd så er nok philipsen det beste valget. Den har litt kjappere responstid enn mange andre lcd-er, men hakking blir det nok uansett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...