Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilstereo stopper ved gassing

Karthiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

en kondensator ville ikke gjort noe for dette problemet. Å en kondensator burde være det ALLER SISTE du kjøpte til et anlegg.

Mister du noe annet en lyden? Lys, annet elektrisk som fusker?

Har du lyd mens du kjører eller mister du lyden med en gang du begynner å rulle fremover ?

Lenke til kommentar
en kondensator ville ikke gjort noe for dette problemet. Å en kondensator burde være det ALLER SISTE du kjøpte til et anlegg.

Mister du noe annet en lyden? Lys, annet elektrisk som fusker?

Har du lyd mens du kjører eller mister du lyden med en gang du begynner å rulle fremover ?

det eneste jeg kan si: volt mangel er det ikke, dorlig kabel fra batteri til forsterker, hadde bilen levert for lite strøm mens den kjører så hadde resten av rele og alt rota seg til. du kan også ha et meget dorlig gjørdings pungt for da slår det inn og det skjer bare når bilen går og blir værre når du gasser på,, om du har vært lite lur og har lagt strømkabel og phono kablene på samme side så er det en mulighet,, mulig forsterkeren slår ut til protect ved den støyen kommer,, du hører somregel en suselyd som blir værre om du gasser litt...

Lenke til kommentar

Jeg var en gang borti en Audi med samme symptomer. Alt fungerte fint med tenning på og når bilen gikk på tomgang. Men med en gang eier kjørte avgårde, slo spilleren seg av. På den bilen viste det seg at laderegulatoren var defekt, og dynamoen ladet over 15V. Dette gjorde at spilleren koblet ut. Ny regulator fikset problemet. Så du kan i alle fall sjekke ladingen.

Frode

Lenke til kommentar
Jeg var en gang borti en Audi med samme symptomer. Alt fungerte fint med tenning på og når bilen gikk på tomgang. Men med en gang eier kjørte avgårde, slo spilleren seg av. På den bilen viste det seg at laderegulatoren var defekt, og dynamoen ladet over 15V. Dette gjorde at spilleren koblet ut. Ny regulator fikset problemet. Så du kan i alle fall sjekke ladingen.

Frode

lader bilen for mye så smil hehehe ;) det er + for annlegget,, da setter du bare en resistor til CD spilleren om resten tåler de VOLTa hehehe men CD spilleren går ikke i protect på støy nei, men veet ikke om det kan gjøre det på forsterkeren,, jeg som så litt feil isted da jeg ga svar over alt dette ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...