Burre99 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg er en tidligere pc-gamer som nå har kjøpt meg ps3. Jeg liker bla. å spille strategi og FSP. Jeg er bare helt fortvilt over mine manglene evner til å treffe noe/noen med denne orginale sixaxes kontrollen. Jeg vet at det er kommet ett spill med støtte for mus og tastatur, UT3. Men er det noen der ute som vet om andre kommende spill med støtte for bruk av mus og tastatur? Jeg skulle ønske at denne posten ble en infopost om akkurat dette temaet. Jeg har funnet FragFX på nettet, denne skal vist erstatte den orginale sixaxeskontrollen. Men etter mye lesing om andres erfaringer med FragFX, er jeg veldig i tvil om denne er brukbar for spilling. Har du noen erfaringer eller tips om dette temaet, så post her please :-) Burre Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Mitt tips er vel til deg om å søke;) Er vel nok slike tråder og foreløpig er det kun UT som har støtte bekreftet.. La oss håpe at få følger etter.. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Håper ikke konsoll gaming går over til å bruke tastatur og mus. Da forsvinner meninga helt med konsoll. Lenke til kommentar
Burre99 Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Håper ikke konsoll gaming går over til å bruke tastatur og mus.Da forsvinner meninga helt med konsoll. Hva er meningen med konsoll da?? Trodde det var meningen at man skulle ha det gøy med å spille. Hadde vel vært topp om man hadde sluppet oppgraderinger av HW til pc`n hver gang det kom et nytt og grafisk krevende spill. Jeg har brukt nok penger på skjermkort og ram, det tror jeg at mange er enige i nå som ps3 ikke koster mer enn et skikkelig skjermkort til pc. Problemet med eventuelle fordeler under spilling er jo enkelt å løse, servere for sixaxis og servere for mus/tastatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå