Roberto Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Nå er jeg lei av alle disse forskjellige browsere. Hver gang jeg lager en side så må jeg teste den 50 ganger i IE, Opera og Netscrape/Mozilla. Og jeg blir like deppa hver eneste gang. Enten funker ikke knappene, eller så funker ikke grafikken eller så funker ingen ting. Greier man ikke å lage en standard for hva en browser må være i stand til å vise? Hjemmesiden min har jeg testa og testa og testa og nå gidder jeg ikke mer. Så lenge man kan lese all teksten osv. så bryr jeg meg ikke om ting som ikke funker i Netscrape/Mozilla eller Opera. Spør for andre gang; Kan man ikke lage en standard!? I mellom tiden holder jeg meg til IE...selv om det er et M$ produkt så velger jeg heller det enn å se at mange sider blir amputert pga at browseren min ikke klarer koden. :x Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Det finnes en standard. w3c. Problemet er at det ikke er så mange som følger den, spesielt ikke MS med sin IE. de lager i tillegg sine egene IE <tags>.se om du får validert siden din på w3c.org, det tviler jeg på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå