krillee Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Ser at kortene ligger på samme pris på komplett.. hva ville lønnet seg å kjøpe mellom dem? Det blir vel ultra? Problemet er at ultra kommer inn på lager noen dager senere enn gtx xt og jeg skal kjøpe pc så fort som mulig, så jeg lurer på om det er verdt å vente til lørdag for å kjøpe ultra med maskinen, eller om jeg bare skal slå til på onsdag og kjøpe xt versjonen av gtx? for å gjøre det lettere: XFX GeForce 8800Ultra 612M 768MB GDDR3, PCI-Express, 2xDVI/HDTV/HDCP, 384-bit eller XFX GeForce 8800GTX 600M 768MB XT GDDR3 ,PCI-Express,2xDVI/HDTV/HDCP,600/1900Mhz jeg vil nok tro at ultra er best, men blir usikker når de ligger på samme pris har ingen erfaring med klokking, men vil trolig prøve meg når jeg får maskinen... er ikke xt et klokket kort? vil det ikke da løne seg å kjøpe ultra standard for så og klokke det? EDIT: Ser at ultra kortet har 10 % rabatt, da er det vel det som er best? Endret 26. november 2007 av engjac Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Ultra er best, det er verdt å vente på den, tror den kommer med bedre bundle enn 8800GTX også, du får med Lost Planet med 8800Ultra ;D Håper det hjalp ~ Mvh Nautique Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Ingen tvil, eg hadde valgt Ultra. Verdt å vente på. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Husk på at ytelsen er veldig nærme det du får av 8800 GT til under halve prisen. Lenke til kommentar
ZanZir0 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Husk på at ytelsen er veldig nærme det du får av 8800 GT til under halve prisen. Er det slik ville jeg heller ha gått for 8800GT i SLI, dvs 2 GT kort.... Smart å tenke på, håper jeg gjorde deg usikker... Mvh Anders Gill Endret 26. november 2007 av ZanZir0 Lenke til kommentar
haalo Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Er det slik ville jeg heller ha gått for 8800GT i SLI, dvs 2 GT kort....Kommer vel an på om hovedkortet støtter SLi. Vil tro at to GT-kort yter en god del bedre en ett Ultra-kort. Lenke til kommentar
krillee Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Husk på at ytelsen er veldig nærme det du får av 8800 GT til under halve prisen. Er det slik ville jeg heller ha gått for 8800GT i SLI, dvs 2 GT kort.... Smart å tenke på, håper jeg gjorde deg usikker... Mvh Anders Gill problemet med det er to ting: 1: Komplett vil ikke få inn gt på lager før om en god stund 2: Komplett har ikke sli i den pc-konfiguratoren jeg bruker btw: Takk for alle svar folkens da fik jeg bekreftet det: det blir ultra på meg Lenke til kommentar
krillee Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) eller nope, ble faktisk xt ultra kom ikke på lager før den 14 og d tar ei stund før jeg får maskina, så jeg gadd ikke vente lenger edit: hvis jeg klokker det, vil jeg ikke da kunne få det opp på ytelsesnivå med ultra standard? til og med over? Endret 1. desember 2007 av engjac Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 ok, ikke spam da. er det ikke bedre å kjøpe 1 stk gtx og overclocke det forbi ultra? Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 eller nope, ble faktisk xt ultra kom ikke på lager før den 14 og d tar ei stund før jeg får maskina, så jeg gadd ikke vente lenger edit: hvis jeg klokker det, vil jeg ikke da kunne få det opp på ytelsesnivå med ultra standard? til og med over? Jo, du vil kunne klokke det slik at ytelsen blir omtrent lik med Ultra eller kanskje over. Eneste er at det er ikke sikkert du får klokket minnet like mye som Ultra. Men det har ikke så mye å si. Du vil ikke merke forskjell i praksis mellom disse kortene uansett. Så du har ikke akkurat gjort noen kjempetabbe ved å kjøpe GTX-en. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Ville vel vært en del bedre å gå for et vanlig GTX og så klokket det opp/over et Ultra kort? Tror ikke det skal være en nevneverdig forskjell i overklokkingsevne på et fabrikklokket GTX og vanlig GTX. Mitt billig-kort klarer ivhertfall mer/ca like mye som et 8800Ultra, og må si meg rimelig fornøyd. Lenke til kommentar
krillee Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 da blir det crysis til jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå