rotweiler Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Pc slukker seg og noen ganger tror jeg den starter seg opp automatisk selv, men det går noen timer før den gjør det. Noen der ut som kanskje veit hvorfor? Endret 27. november 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 last ned PCWizard og finn ut hvor varm PC-en din er. Lenke til kommentar
rotweiler Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 last ned PCWizard og finn ut hvor varm PC-en din er. cpu ligger på 37 til 45 så den er det ikke noe galt med Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Flyttes til Maskinen fungerer ikke. Lenke til kommentar
Ruff Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Slår seg automatisk på? Sjekk at ikke WAKE ON LAN står på i bios. Står det noe i Event loggen? Endret 27. november 2007 av Ruff Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Har du jobbet på maskinen når den har slukket? Om så, har det komt noe feilmeldinger? Lenke til kommentar
rotweiler Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 bytta ram brikene her om dagen,ser ut som at ikke pc slår seg av. kan det være ram brikkene som har gjort at den slo seg av? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Det er fult mulig. Jeg hadde en brikke med feil timings. Dette førte til at maskinen restartet når den selv følte for det. Lenke til kommentar
rotweiler Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Det er fult mulig. Jeg hadde en brikke med feil timings. Dette førte til at maskinen restartet når den selv følte for det. hva gjorde du med det?kan det gjøre sån at det lagger i spill? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Om det fører til lagg i spill har jeg liten tro på. Jeg sendte brikkene tilbake til butikken, dem testet dem og konstanterte at de var defekt. Fikk så tilsendt nye brikker. Lenke til kommentar
rotweiler Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Om det fører til lagg i spill har jeg liten tro på. Jeg sendte brikkene tilbake til butikken, dem testet dem og konstanterte at de var defekt. Fikk så tilsendt nye brikker. tenkta og kjøpe nye sån at det ikke lagga i spilet,har lagt en ny tråd om det at det lagger i spillet.....rart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå