hobben Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Har ett berekningsprogram installert på en gammel maskin, å har ikke kvar inst.disken. Nåen som veit om de finnes software som kan kopiere installerede program. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 antar du skal ha det over på en annen maskin? vet ikke om noe program, men du kunne jo prøve å kopiere hele installasjonsmappen over på den nye maskinen, og deretter kopiere alt som står om programmet i registeret til registeret i den nye maskinen. Husk i så fall og rett info om installasjonsmappen o.l i registeret da. KAN virke :wink: Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Norton Ghost kan ta hele partisjoner og kopiere ALT innholdet over på en ny PC.. Hvis det bar er et installert program du ikke har installfila til eller noe vet jeg ikke :/ Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 hmmm.....du kan jo prøve dette programmet da. Jeg har ingen erfaringer med det, men det er sikkert verdt ett forsøk. http://www.dinside.no/php/art.php?id=32262&=katnav har ikke tid til å sjekke om det flytter fra en maskin til en annen, men det ser ut som det fungerer ved flytting mellom HD'er Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 hmmm.....du kan jo prøve dette programmet da. Jeg har ingen erfaringer med det, men det er sikkert verdt ett forsøk. http://www.dinside.no/php/art.php?id=32262&=katnav har ikke tid til å sjekke om det flytter fra en maskin til en annen, men det ser ut som det fungerer ved flytting mellom HD'er Application mover fungerer kun til å flytte program innanfor eit os. Det vil nok ikkje fungere her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå