Kuldesjokk Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Heisann. Fant ut at jeg ville prøve å endre farge på bluecreen, kanskje til en roligere farge.... Noen som har tips/triks til hvordan dette kan gjøres? Den finner jo frem en fil et sted (system32?) kanskje man kan endre fargeverdier eller noe slikt? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hadde vært fett med greenscreen Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Haha, akkurat samme som en kompis sa Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Ta en titt her: http://www.petri.co.il/change_bsod_color.htm EDIT: Og ja, du kan faktisk endre fargen så det blir "greenscreen" Endret 26. november 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Takker meget. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 hehe, måte le litt da jeg så emnetittelen. windows kræsjer så mye at man går lei blåfargen og må endre den til noe annet. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Har ikke fått bluescreen på over ett år Men skal ha meg ny rigg for klokking så regner med at det blir et problem i starten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå