Moldarin Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hei forum, Jeg driver å ser etter en ny bank for lønnskonto, sparing, og kort med Bank Axept og Visa. Grunnen til at jeg vil bytte er at jeg vil ha en bedre nettbankløsning og renter enn hva Nordea tilbyr. Kandidatene jeg har funnet frem til selv er DinBank og den nye BankNorwegian. DinBank (5.42%) har ikke debet kort, og mange «skjulte» avgifter. God nettbankløsning. (Dog uten BankID.) BankNorwegian (5.60%) har separat debet og kredittkort (do'h!), en temmelig elendig nettbankløsning, men bedre rente. BankID. Vent noen om noen bedre? Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 DinBank har da debet-kort. VISA Classic. Alle har debet-kort. Bank2 har debetkort uten gebyr og ganske god rente hvis du har litt penger, De har også BankID. Lenke til kommentar
Moldarin Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 DinBank har da debet-kort. VISA Classic. I did not know that. Thanks for clarifying. Utvid «manuelle tjenester» på øverste seksjon av denne siden. Så skjønner du hvilke avgifter jeg er litt usikker på.... Bank2 har debetkort uten gebyr og ganske god rente hvis du har litt penger, De har også BankID. Bank2 hadde da ganske så mange andre avgifter. Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Denne siden kan kanskje være til hjelp: http://www2.vg.no/dinepenger/kalkulator/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå