Whalecore Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hva hører du på i juletidene, og hvorfor? Dette trenger ikke å være julemusikk. Regner med mange her har album eller sanger de liker å høre på i julen, og hører på det hvert år. For meg er den musikken jeg hører på i jula veldig viktig, fordi jeg hører på de samme albumene hver jul. Dette gir meg selvsagt masse masse julestemning! Modest Mouse, The Moon & Antarctica Et av mine første møter med indiesjangeren, og det første albumet jeg hørte av dette fantastiske bandet. Det var vel i julen 2003 eller 2004 jeg hørte på dette albumet, satt å spillte Pro Evolution Soccer med det i bagrunnen. Ingen av sangene minner om julemusikk, egentlig. Men så gir det meg likevel mye julestemning. Eels, Blinking Lights and Other Revelations Et herlig album av et herlig band. Disse sangene er et must for at min jul skal bli jul. Skal helst spilles når jeg spiller Day of Defeat: Source. Mange av sangene er faktisk ganske julemusikkaktige, med bjeller og styr. En sang som er viktig: Porcupine Tree - Russia on Ice Denne gir meg en ubeskrivelig vinterfølelse. Du må nesten høre den for å forstå hva jeg mener. Legger sikkert til mer når jeg kommer på noe. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg hører på akkurat det samme som jeg hører på nå, har ingen spesiell musikk som jeg hører på i en spesiel høytid så det går nok i metal uansett Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 vel det må vel vere ... 01__Wham___Last_Christmas.mp3 FAIRYTAL.wav Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Må bli The Yobs - Who took all the christmas cake? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Arcade Fire - Christmas Album, skranglete versjoner av kjente og kjære juleklassikere og Arcade Fire låter som senere dukket opp på den første EP-en og på Funeral. I følge myten er det spillt inn på en fest, og det høres slik ut også Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Twisted Sister laget et julealbum i fjor, så det blir vel det som ringer julen inn her. Kalles for øvrig "A Twisted Christmas". Lenke til kommentar
Badering Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Gode, gamle juleklassikere. When You Wish Upon A Star, Driving Home From Christmas, og Happy Xmas (The War is Over) er store favoritter. Russia on Ice er en utrolig fin sang Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Prøver å laste ned Driving home from Christmas, men den vil ikke,har prøvd mange forskjellige steder...er det noen som har den ? Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Ser det er mange som kommer med julemusikk her. Bare meg som har "vanlig" musikk som jeg forbinder med julen? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Ser det er mange som kommer med julemusikk her. Bare meg som har "vanlig" musikk som jeg forbinder med julen? av en eller annen merkelig grunn forbinner jeg denne med julen... heey ya..... Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Av en eller annen grunn har Pink Floyd - The Final Cut blitt et slags julealbum for meg. Veldig koselig er det uansett. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hah, når du sier det, så må jeg si meg enig Har en litt christmas-ish stemning! Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Er ikke en juleperson, så går nok i det samme gamle. Alt fra Grind til Jpop Lenke til kommentar
Jompen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Det beste i jula er The Pogues<3 Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Mhm. The Pogues ft. Kirsty MacColl-Fairytale Of New York. Får frysninger på ryggen av den låta. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 In Flames - The Jester Race albumet. Hører stort sett på metal hele året og uansett anledning. Lenke til kommentar
Gorbatsjov Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 The Jethro Tull Christmas Album er min julefavoritt. Ellers liker jeg å høre på irsk folk i jula. Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Mew's And The Glass Handed Kites er nesten det mest julete jeg kan tenke meg. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg hører kun på en eneste sang gjennom hele jula. Det er denne. Jeg går aldri lei! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Alle de gode, gamle slagerne. Også er jeg veldig glad i svenske julesanger. For some reason. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå