hobgoblin Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Man kan slå av fugleperspektivet og få gamle formatet tilbake lett. Velg mobilvisning i instillinger. ^^ Men den deler allikevel ikke opp sidene slik som i vs 3. jeg er ikke sikker på om jeg forstår hva du mener med deler opp siden... Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det stemmer forsåvidt at Opera Mini 4 genererer mer trafikk. I den grad det er et problem, så er det forholdsvis særnorsk. Norske operatørers prising av datatrafikk skiller seg veldig fra hva som foregår i den mobile verden. For de som foretrekker Opera Mini 3.1, så ligger også den ute tilgjengelig for nedlasting. Det er i tillegg mulig å ha begge innstallerte. Hva som er å foretrekke avhenger ofte veldig av hvilke sider man besøker. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 vel en kan betale telenor 500 kr på toppen av mobilregninga og få fri bruk av datatrafikk pr mobilnett, og netcom har vel det samme. det er bare de små, virtuelle, operatørene som ikke tilbyr dette (noe kanskje post og tele eller konkurranse-tilsynet burde tatt en titt på?). Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg har netcom abonnement, og betaler max 20 kr dagen for mobilsurfing. Dvs. litt mer enn en avis. Vel anvendte penger på dager på reise med mye venting, eller når man trenger tilgang på e-post. Lenke til kommentar
BrynjarN Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Synes betaen virker bedre enn fullversjonen. Fullversjonen klarer ikke å synke seg med Opera Live, eller hva det bokmerkesystemet heter... Opera Link? Det fungerer helt fint hos meg. Sikker på at du ikke gjør noe feil? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 folkens, glem det jeg sa om å miste rss feeds! opera link syncer også disse. så etter en kjapp resync der så var dem tilbake! sweet! Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg bruker Opera på PC-en min hjemme og er stor fornøyd! Færre av de popup vinduane som dukk opp nå.. Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 folkens, glem det jeg sa om å miste rss feeds! opera link syncer også disse. så etter en kjapp resync der så var dem tilbake! sweet! Det må være noe nytt, ble ikke nevnt på opera mini forum i tiden etter lansering. Lenke til kommentar
aulvaer Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Man kan slå av fugleperspektivet og få gamle formatet tilbake lett. Velg mobilvisning i instillinger. ^^ Men den deler allikevel ikke opp sidene slik som i vs 3. jeg er ikke sikker på om jeg forstår hva du mener med deler opp siden... I vs 3 var det slik på sider som ble "lange" at man kun lastet ned for eksempel den første fjerdedelen, og øverst og nederst sto det "Side 1/4 - Neste". På denne måten kunne man laste ned kun øverste delen av aviser, og slippe å betale for de gamle nyhetene som ligger lenger ned. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 åja, hadde glemt det der. var ikke så ofte jeg såg den effekten... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Det har vel aldri vært noe tvil om at Opera Mini 4 genererer langt mer datatrafikk enn 3'ern. Kan jo alltids ta en liten test på dette i løpet av kvelden Fikk du kjørt en liten test? Hadde vært interessant om det er forskjell mellom 3.1 og 4.0 når begge bruker "tradisjonell" visning. Er det forresten mulig å laste ned 3.1 noe sted (helst norsk versjon)? Finner den ikke på Operasidene. Endret 27. november 2007 av mandela Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Gå til http://mini.opera.com/ med standard nettleser på din telefon. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 tenkte å laste ned til datamaskin, ikke telefon. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 http://www.operamini.com/download/ sjekk valg 2 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 http://www.operamini.com/download/sjekk valg 2 jeg ønsker å laste ned versjon 3.1, ikke 4.0! .jar-fil til harddisk Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 himmel så fordømt vanskelig ting skal være da... getjar.com har vel bare engelsk liggende, om dem i det hele tatt tar var på gamle versjoner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg