medlem-108338 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Hei jeg har fått lånet R6 av en venn så jeg lurte på om jeg får achievement vis jeg spiller story og coop med eks 3 andre? uten respawn fikk ikke achievement da fant jeg ut, ingen på listen min vet, så må lage en tråd her Blir et kort innlegg , kort spørsmål Endret 26. november 2007 av CatoZ Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Nei, du får ikke achievementene for å runde det med noen andre, men det er achievement for å runde det co-op, selvom jeg runda det co-op uten å få den. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Nei, du får ikke achievementene for å runde det med noen andre, men det er achievement for å runde det co-op, selvom jeg runda det co-op uten å få den. Ok , Er respawn lov på den achievementen? Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Tviler. Ok takker for hjelpen.. Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Achievements: Rainbow Six® Vegas Vegas Champion 50 poeng Cooperatively complete the Story Mode Der ser du hva du kan få, har spilt rund på det spille både coop og singel player, er del letter nor du er 2 eller flere å spiller, få da kan respawn vis den en dør.. Endret 26. november 2007 av Morixm Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg gjorde også dette uten å få achievementen. Jeg fant senere ut at dette er en av de mange bugsene i dette spillet. Det man egentlig må gjøre for å få achievementen er å spille gjennom hvert mission alene (altså velge hvert mission manuelt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå