olar0701 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Er på utkikk etter en god skjerm til bildebehandling. Ser ikke for meg å betale så mye mer en ca 5-6000,-. Ikke særlig oppdatert på skjermmarkedet, så setter pris på gode tips. Skjermstørrelse rund 22" Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Er på utkikk etter en god skjerm til bildebehandling. Ser ikke for meg å betale så mye mer en ca 5-6000,-. Ikke særlig oppdatert på skjermmarkedet, så setter pris på gode tips. Skjermstørrelse rund 22" Trenger ikke være særlig oppdatert, det er fremdeles Eizo som er "best" :o) Fra spøk til alvor - du får stort sett det du betaler for, men jeg ville helt klart satset på en skjerm fra Eizo, evt. NEC dersom du ikke kan ta deg råd til Eizo. Jeg ville trolig satset på Eizo FlexScan S2431W, evt Eizo FlexScan S2100 dersom du ønsker en 4:3-skjerm. NEC har en 'PhotoEdition', som også er meget god, men ligger en del over budsjett (ca 9600 for en 21", Nec MultiSync LCD2190UXp PhotoEdition). Like viktig som skjermen, er forøvrig et skikkelig kalibreringsverktøy, dersom du ikke har det... Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Takk, K-ryeng. Eizo FlexScan S2431W så flott ut. Har du testet denne selv? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Takk, K-ryeng. Eizo FlexScan S2431W så flott ut. Har du testet denne selv?Nei, ikke den, men jeg har erfaring med Eizo-skjermer fra tidligere, og fra jobb. Fantastisk gode skjermer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå