Fumler Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hallo.. Vet ikke helt om dette er riktig forum kategori for detta. Men jeg har en stor oppgave på skolen om CPU og produsenten, Intel og Amd. Den ene oppgaven går ut på å forklare egenskaper og lignende på de socketsa som er i bruk i dag. Men jeg finner ingen ting på internett. De jeg trenger informasjon om er: AMD Socket 939 AMD Socket AM2 AMD Socket AM2+ AMD Socket S1 Intel Socket 479 Intel Socket 771 Intel Socket 775 Takker for alle svar. Lenke til kommentar
-Sammy Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Fannt ingenting på nett ?? Her er info på 939 iallfall. Bare søk på de andre på wikipedia også så finner du litt. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Men jeg finner ingen ting på internett. Du er enten dårlig til å søke eller bare jævla lat... http://en.wikipedia.org/wiki/CPU_socket Endret 26. november 2007 av Kamerat Lenke til kommentar
Fumler Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Fannt ingenting på nett ?? Her er info på 939 iallfall. Bare søk på de andre på wikipedia også så finner du litt. Tenkte ikke på wikipedia Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Lord Hell Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 humm første jeg tenkte på hvar wikipedia og jammen lå hele viten der ja husk å ikke kopiere direkte av nå da... (om du skulle være like lat til å skrive som å søke =p ) Lenke til kommentar
Atrx Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 www.google.com er en fin plass å starte å lete, du kan også besøke lokale el forrentnigner der de selger/reparer datamaskiner, de vet sikkert litt om det emnet. Lykke til :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå