BetaCam Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Har montert trådløst adapter på min XBox 360. (originalt Wireless Network Adapter) Går gjennom setup-rutinen på maskinen for å søke opp det trådløse nettverket (som går via et D-link adapter). Xbox'en finner og identifiserer nettverket, men deretter er det stopp. Jeg får altså ikke kjørt testen som gjør at jeg kan koble opp XBox 360 opp mot resten av "verden". Jeg er en fersking på dette. Akkurat nå står jeg helt fast. Hva i alle dager gjør jeg feil?? Vær så snill: er det noen som kan hjelpe? Jeg er inne i dette forumet for første gang, og vil sette stor pris på at svaret også sendes min e-post, som er: [email protected] Allan Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 På din Xbox 360 går du til network settings og kjører en "test internet connection" Så forteller du oss hvor det stopper. Lenke til kommentar
BetaCam Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Network Adapter - USB Wireless Wireless Network - Not connected Der stopper det altså. Testene for IP address, DNS, MTU og ICMP blir dermed ikke gjennomført. Nederst i dette skjermbildet er det en egen "edit settings". Her får jeg opp navnet på nettverket mitt (som jo tyder på at Xbox'en har funnet nettverket). I wireless mode står det 802.11g. Mvh Allan Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Prøv å dra ut usb pluggen. Kan hende den ikke får skikkelig kontakt! Har vært sånn med min en par ganger Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Nei, det er ikke problemet, for da ville han ikke fått opp "USB wireless". Men "Wireles Network - Not connected" betyr jo at din 360 ikke kommer inn på ruteren din. For å bare komme i gang. Slå av all sikkerhet og kryptering i ruteren, og prøv på nytt. Hvis det virker da, så aktiverer du en og en sikkerhetsdeltaj om gangen, og ser hvor det går galt. Jeg har store problemer med min 360 når det kjøres wep, og mye dall. Mitt nettverk har jeg bare skjus SSID, og filtrer etter MAC_adresser på. Ingen annen kryptering, for da går det i ball for 360 min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå