Gå til innhold

Får ikke koblet til trådløst nettverk - HJELP!

BetaCam

Anbefalte innlegg

Har montert trådløst adapter på min XBox 360. (originalt Wireless Network Adapter)

Går gjennom setup-rutinen på maskinen for å søke opp det trådløse nettverket (som går via et D-link adapter). Xbox'en finner og identifiserer nettverket, men deretter er det stopp.

Jeg får altså ikke kjørt testen som gjør at jeg kan koble opp XBox 360 opp mot resten av "verden".

Jeg er en fersking på dette. Akkurat nå står jeg helt fast. Hva i alle dager gjør jeg feil??

Vær så snill: er det noen som kan hjelpe?

Jeg er inne i dette forumet for første gang, og vil sette stor pris på at svaret også sendes min e-post, som er: [email protected]

Allan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Network Adapter - USB Wireless

Wireless Network - Not connected

Der stopper det altså.

Testene for IP address, DNS, MTU og ICMP blir dermed ikke gjennomført.

Nederst i dette skjermbildet er det en egen "edit settings". Her får jeg opp navnet på nettverket mitt (som jo tyder på at Xbox'en har funnet nettverket). I wireless mode står det 802.11g.

Mvh

Allan

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke problemet, for da ville han ikke fått opp "USB wireless".

Men "Wireles Network - Not connected" betyr jo at din 360 ikke kommer inn på ruteren din.

For å bare komme i gang. Slå av all sikkerhet og kryptering i ruteren, og prøv på nytt.

Hvis det virker da, så aktiverer du en og en sikkerhetsdeltaj om gangen, og ser hvor det går galt.

Jeg har store problemer med min 360 når det kjøres wep, og mye dall.

Mitt nettverk har jeg bare skjus SSID, og filtrer etter MAC_adresser på. Ingen annen kryptering, for da går det i ball for 360 min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...