boerresenea Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hvorfor er moderatorene helt forjævelige her. De burde lære seg folkeskikk. ALLE MODERATORER SUGER OG BURDE HOLDE KJEFT!!!!!! Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Har du lest retningslinjene? Hvis ikke, burde du gjøre det. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 ja med den oppførselen så forstår vi hvorfor du mener det ja. Brukeren av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis den inneholder upassende språk. Unødvendig quoting, samt dårlig bruk av emnefeltet, blir sett på som upasselig, og kan sensurerest eller endrest av moderatorer. Respekter dine moderatorer. Stenges det en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Lenke til kommentar
boerresenea Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 jeg snakket ikke til deg din tulling du han bare skrive kjæft. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 lalala greit..du bestemmer... Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hmm.... 5 like poster.... alle like fjortis-preget som resten av postene dine.... blir nok ein laaaaaang ferie på deg... hadde vært fint om du kan finne deg eit anna forum så kan du komme tilbake om 5-6 år, når du har blitt _litt_ meir voksen Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 jeg snakket ikke til deg din tulling du han bare skrive kjæft. Daaakar mamma kommer nok snart å skifter på deg skal du se..... Lenke til kommentar
oceana Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 ...med type 17 meldinger på beina så skjønner vi jo hvor lang erfaring du har med forum som dette... Les retningslinje og følg dem. Så enkelt er det, og hvis du ikke liker det så kan du jo alltids finne deg et forum hvor det ikke er noen moderatorer.... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 4x dobbel feil-posting med teit innhold din fjott! Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Brukeren er utestengt Hurra! Kan ikke ha sånne useriøse idioter gående løs her på forumet... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 lenge leve allyse :smile: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Btw er det bare meg eller har det vært mange slike idioter den siste uken?? er det samme idiot eller er det en fjortiss gjeng som driver kvalme? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Brukeren er utestengt godeste allyse, burde du ikke omplassere de andre postene med samme innhold og overskrift? se her og let etter den samme overskriften skal være 4 andre... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 det har ihvertfall vært en god del brukere som bare har postet fjortiss-crap i det siste... skal ikke forundre meg om det er samme fyren.. "skrive kjæft" <-- er det bare meg eller høres det VELDIG rart ut? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 1 bruker og 2 navn i går...en 1 dag...kan være samme som f*** flere plasser..fra forskjellige plasser. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 dette er ikke akkurat det lureste som er blitt postet på HW.no heller da.. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 enkelte bare kan ikke å tilpasse seg samfunnet, de tror liksom at samfunnet tilpasser seg etter dem.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg