mcgroven Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Russiske ND Games er i ferd med å utvikle et litt annerledes spill basert på andre verdenskrig. Les mer Lenke til kommentar
snilefisken Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Russiske ND Games er i ferd med å utvikle et litt annerledes spill basert på andre verdenskrig. Les mer sweet:) Ser ut som faces of war. Dette kan bli spennende. Bra å se spillprodusenter som tenker litt annerledes av og til (ikke at jeg ikke syntes at ww2 sjangeren begynner å bli litt utkokt men) Lenke til kommentar
frankpettersen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 "Vi blir lovet en spennende historie der man skal finne ut om et mystisk hemmelig våpen, og ødelegge tyskernes krigsplaner." Du verden, uten tvil det mest unike WW2 plottet jeg har hørt. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 jeg vil spille wehrmacht, er det så fekkings vanskelig å få til? "å nei, da tror verden at vi støtter nazier!" får føkks seik... Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 jeg vil spille wehrmacht, er det så fekkings vanskelig å få til? "å nei, da tror verden at vi støtter nazier!" får føkks seik... Prøv Liberation mod til Operation Flashpoint hvis du har det. Hvis du ikke har det, skaff deg det Ser spennende ut dette her ja. Bare de holder løftene sine blir dette kanskje et kjøp og ikke en nedlasting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg