Gå til innhold

Meninger om The orange box

ManheiM

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har da planer om å kjøpe meg The orange box og det jeg lurer på er hva dere som har spillet syns om det:) Vet jo at half life spilla er suvererene. Men tenker mere på team fortress 2 og portal. Hvordan team fortress fungerer online og om det er mange som spiller det?:)

Takker for svar

Petter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Portal var artig, men kan ikke si det samme om TF2, det er morsomt og slikt men er ikke noe for meg, så det er egentlig opp til deg selv....

jeg liker ikke UT3 med liker slik det er i f.eks COD4,

Lenke til kommentar
Hvis du ikke har spilt half life før bør du absolutt kjøpe det. Har du gjort dette før er det vel bare portal som lokker. TF2 var for meg utrolig skuffende. COD4 er alt vi trenger der i gården.

Har bare spilt half life 1, så det er en av grunnene til at orange box frister for å spille gjennom 2'ern(episode 1 og 2) også:) Cod 4 eier ja:w00t:

Lenke til kommentar

TF2 på Xbox er et makkverk, mens TF2 på PC er genialt. Kjøpte først Orange Box til Xb, men TF2 var så dårlig både teknisk, kontrollmessig og ikke minst communitymessig at jeg kjøpte det separat til PC.

Altså, det eneste som er gøy med tf2 på xb er kommentarmodusen, som selvsagt er like god på PC.

Lenke til kommentar

Kort oppsumert.. Portal var konge, så lenge det varte. TM var morsomt helt til man hadde gått gjennom alle karakterene og det egentlig ikke var så mye mer å gjøre. Og alle Half Life spillene syntes jeg var platte og kjedelige, var på en måte det samme om og om igjen. Det skal sies at jeg ikke orket å spill meg gjennom Ep. 1 så jeg kom aldri til Ep. 2, mulig det er en orgasmisk opplevelse, ikke vet jeg..

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg lest hele tråden, så vett enda ikke om du har bestemt deg, men her kommer mine syns punkter:

Half life 2 serien.

Koste meg gjennom Half life 2, episode 1 & 2. Det at det er achivements gjør det ikke akkurat mindre kjedelig, man får en liten utfordring samt gamingscore, vell nå høres jeg kanskje ut som en achivements hore, men nei. Spillet i seg selv er også veldig bra, god historie, bra action og selvfølgelig god grafikk.

9/10

Portal

Med Portal kan jeg ikke si annet en at det virker dritt kjedelig første 2-3 banen. Gjennomfør hele spillet og du kommer til å elske det etterpå!

Team Fortress 2 kan jeg ikke utale meg om, har ikke prøvd den delen enda.

Håper dette hjalp deg litt i gang:)

Lenke til kommentar
Kort oppsumert.. Portal var konge, så lenge det varte. TM var morsomt helt til man hadde gått gjennom alle karakterene og det egentlig ikke var så mye mer å gjøre. Og alle Half Life spillene syntes jeg var platte og kjedelige, var på en måte det samme om og om igjen. Det skal sies at jeg ikke orket å spill meg gjennom Ep. 1 så jeg kom aldri til Ep. 2, mulig det er en orgasmisk opplevelse, ikke vet jeg..

Episode 1 er faktisk ganske døll kjedelig og jeg digger HL2. Problemet med EP1 er at handlingen foregår for mye i det Citadel, hvorav på EP2 er omgivelsene veldig varierte. Green Forest ser bare sykt ut.

For meg er det klasseforskjell mellom EP1 og EP2. Virkelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...