Odovacer Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Emnetittelen sier vel hovedinnholdet; er Rayman Raving Rabbids 2 noe bra? Evt. oppfølgerspørsmål for dere som har spilt det; Hvordan er småspillene i forhold til 1eren? Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Har ikek spilt det selv, men Dagbladet syntes det var ganske bra. http://www.dagbladet.no/kultur/2007/11/23/519090.html En 5 for dere som ikke gidder å klikke seg inn. RRR2 legger visstnok mer vekt på at man nå skal spille sammen samtidig, så dette virker bra for min del. I nummer 1 var det jo ikke mulig for flere spillere å spille samtidig, men likevel var det ganske vellyket i party-øyemed. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Etter jul, så skal jeg kjøpe dette her Likte 1'ern godt må jeg si. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Det lille jeg har spilt av RR2 virker veldig bra. Savnet å kunne spille noe særlig "multiplayer" på RR1, så jeg gleder meg til å ha venner over nå. Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Med andre ord nesten inge som har prøvd det Får vel låne det fra jobben for å teste det Kommer tilbake med oppdatering på mine intrykk. Edit: Glemte å ta med spillet, får teste det senere. Endret 26. november 2007 av Odovacer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå