foffle Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 For meg handler det om morsomme adresser. Og noen jeg kan gi vekk til familie og venner Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 [email protected] .. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Tviler sterkt på at noen her kommer til å tjene penger på å kunne selge email adresser her. Blir i såfall første gang det skjer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 får kun opp .com under registrering, hvordan får man opp .no som alternativ? (altså @live.no ikke @live.com) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Nå må dere lese før dere skriver da gutta... live.NO ikke live.com Riktignok får jeg ikke valgt .no kun .com i listen... Ja, det skjer bl.a. når man har valgt engelsk som første språk i Language-oppsettet i IE .. Hos meg hjalp det å sette norsk øverst i listen. Da fikk jeg valget mellom live.no og hotmail.com. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Sånn, greit å ha diskusjon at live for bruk her på forumet. Endret 27. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
unwill Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Til alle deres som skriver at dere har fått tak i [email protected], er ikke dette en sikker måte på å få spam på? Og skrive hele adressen på et forum der alle har tilgang til. Bra at dere får testet junk filteret til microsoft , eller blir det en del "reklame" på dere Vil aldri bytte fra gmail til live mail... grensesnittet er bare for dumt. Og det som irriterer meg en del... hvor er "Mark as read" knappen på live mail? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg bruker live-accounten kun til msn, og der må jeg jo uansett godta nye kontakter. Kunne ikke bry meg mindre om spam=) Bruker gmail og [email protected] til mailen. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Til alle deres som skriver at dere har fått tak i [email protected], er ikke dette en sikker måte på å få spam på? Og skrive hele adressen på et forum der alle har tilgang til. Bra at dere får testet junk filteret til microsoft , eller blir det en del "reklame" på dere Vil aldri bytte fra gmail til live mail... grensesnittet er bare for dumt. Og det som irriterer meg en del... hvor er "Mark as read" knappen på live mail? Man behøver ikke bruke webmail. Så med det programmet kan du ha live-adressen sammen med hvilken som helst pop3-konto. Et av de bedre mailprogram jeg har brukt. Windows mail i Vista er en smule bedre, men leser dessverre ikke hotmail. Det beste hadde jo selvsagt vært at hotmail ble tilbudt i pop3 slik gmail blir. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Men da kunne jo ikke M$ tjene penger pa det, og det gar jo ikke an. Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Til alle deres som skriver at dere har fått tak i [email protected], er ikke dette en sikker måte på å få spam på? Og skrive hele adressen på et forum der alle har tilgang til. Bra at dere får testet junk filteret til microsoft , eller blir det en del "reklame" på dere Vil aldri bytte fra gmail til live mail... grensesnittet er bare for dumt. Og det som irriterer meg en del... hvor er "Mark as read" knappen på live mail? Er det så nøye da, spam tar jo spamfilteret seg av uansett så. Har brukt adressen min mange lugubre plasser jeg, og får en hel haug av spam, men ser jo aldri noe til den så tar det ikke så tungt. gmail <3 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Og poenget med å ha en [email protected] er? Skjønner ikke dette hysteriet Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Er det så nøye da, spam tar jo spamfilteret seg av uansett så. Har brukt adressen min mange lugubre plasser jeg, og får en hel haug av spam, men ser jo aldri noe til den så tar det ikke så tungt. gmail <3 Faren for at et spamfilter også spiser vanlig mail som du faktisk ønsker å lese er også til stede. Ikke bare er den tilstede, jeg har sett det skje mange ganger. Det fører igjen til at du blir sittende å se gjennom spam etter potensiell reell mail. Ergo lønner det seg å unngå spam. Alle mine adresser er spamfrie fordi jeg aldri oppgir adressen slik at spammere kan få tak i den. Dvs. også til venner som kan ha drit på maskinen. Dem får reserveadressen min som jeg bruker alle steder jeg må regge meg med mailadresse, men som jeg ikke stoler 100 % på. Dog er også den adressen fortsatt fri for spam Lenke til kommentar
unwill Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Fikk en morsom idé til tulle-julegave nå Pakke ned en e-mail adresse i en boks med passord... for en fin gave Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Haha, skal prøves:D Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Takket være bugen som gjorde at det gikk an å få Live.no-adressen for et års tid siden, skaffet jeg meg MSN'en [email protected] Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 @microsoft.no? ... Tviler jeg sterkt på. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Legg han til på MSN, da. Så kan vi ta oss en prat Lenke til kommentar
strykejern Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Lyst på [email protected]? Nei, jeg har gmail. Endret 28. november 2007 av strykejern Lenke til kommentar
kowboi Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Veldig forvirrende. Jeg kunne jo ikke velge live.no-adresse.. Greia er at her har de linket til feil side! Bruk denne: http://get.live.com/nb-NO/mail/overview Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå